eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieŚwiadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Piekary Śląskie: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92
Numer ogłoszenia: 127816 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 76 94 000, fax 032 76 94 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Piekary.htm
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich położonego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92. Obowiązki wykonawcy w zakresie OCHRONY OSÓB I MIENIA Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich: 1. ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia) realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracowników wykonawcy, w systemie ciągłym tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Ochronie podlega obiekt Urzędu Skarbowego położony w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92 + teren (w tym parking) wokół budynku ograniczony ogrodzeniem o powierzchni około 700m2, 2. zadania ochrony osób i mienia wykonywać muszą pracownicy ochrony wykonawcy, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę i posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków pracownika ochrony określa załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Służbę pełnić będzie jeden pracownik ochrony na posterunku o charakterze stałym, całodobowym, jednoosobowym i samodzielnym zlokalizowanym przy wejściu głównym do obiektu Urzędu. Obecnie do zadań w zakresie ochrony osób i mienia tutejszego Urzędu wykorzystywanych jest 4 pracowników ochrony w przyjętym 12 godzinnym systemie czasu pracy. Czynności organizowania i kierowania zespołem pracowników ochrony fizycznej musi wykonywać osoba posiadająca licencję pracownika ochrony drugiego stopnia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, 3. pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w następujące środki przymusu bezpośredniego: a) kajdanki, b) pałkę obronną wielofunkcyjną, c) paralizator elektryczny, na który zgodnie z obowiązującymi przepisami wymagane jest pozwolenie na broń. Urząd nie przewiduje wyposażenia pracowników ochrony w broń palną. Ponadto pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w latarkę i apteczkę z opatrunkami osobistymi, 4. wykonawca musi: a) posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej ważną w całym okresie realizowania niniejszego przedmiotu zamówienia, b) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca obowiązany jest do przedłużenia ważności polisy ubezpieczeniowej na kolejne okresy odpowiadające terminowi realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, 5. wykonawca musi w sposób bardzo rzetelny prowadzić komplet dokumentacji związanej z ochroną osób i mienia tutejszego Urzędu (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 6. wykonawca musi oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego (zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie), 7. nadzór organizacyjny i merytoryczny nad pracownikami ochrony spoczywać będzie na wykonawcy (organizacja pracy, obsługa kadrowa, szkolenie, zaopatrzenie w środki wspomagające ochronę, nadzór dyscyplinarny i prawny itp.). Dane dotyczące budynku Urzędu Skarbowego (specyfika): Trzykondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy o powierzchni użytkowej 2.080,40m2. Zamawiający stwarza możliwość dokonywania wizji lokalnej obiektu Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92. Wykaz systemów (instalacji) alarmowych wykorzystywanych do ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich: - system alarmowy włamania, - telewizyjny system nadzoru, - system kontroli dostępu. Ponadto w obiekcie Urzędu zainstalowana jest także instalacja sygnalizacyjno - alarmowa automatycznie wykrywająca i przekazująca informacje o pożarze. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w wymienionych powyżej elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych jest obowiązkiem pracownika ochrony. Obowiązki wykonawcy w zakresie KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich: 1. wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej ważną w całym okresie realizowania niniejszego przedmiotu zamówienia, 2. w przypadku zawarcia umowy wykonawca zobowiązany będzie obowiązkowo do ubezpieczenia wartości pieniężnych od rabunku podczas transportu (konwojowania) przez cały okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (tj. przez całe 36 miesięcy), 3. zadania w zakresie konwojowania wartości pieniężnych wykonywać muszą pracownicy ochrony wykonawcy, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę i posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków pracownika ochrony określa załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. wykonawca musi oznaczyć i wyposażyć pracowników ochrony konwojujących wartości pieniężne w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, 5. wykonawca musi w sposób bardzo rzetelny prowadzić komplet dokumentacji związanej z konwojowaniem wartości pieniężnych (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami), 6. określenie przedmiotu konwojowania: wartości pieniężne w kwocie nie przekraczającej 1 jednostki obliczeniowej. Użyte określenie jednostka obliczeniowa - oznacza jednostkę określającą dopuszczalny limit stale lub jednorazowo przechowywanych lub transportowanych wartości pieniężnych, wynosząca 120 - krotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia za ubiegły kwartał, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym RZP (Monitor Polski), 7. termin, czas i miejsce rozpoczęcia konwoju: we wszystkie dni pracy Urzędu Skarbowego (od poniedziałku do piątku) w godz. 1500 - 1600 (raz dziennie) z kasy Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich (ul. Bytomska 92). Kilka razy w roku (maksymalnie 6 razy) Urząd pracuje również w dni wolne od pracy np. w soboty. Zamawiający wymaga, aby wykonawca również w te dni zapewnił konwój wartości pieniężnych do banku. Liczba konwojów miesięcznych kształtuje się (w zależności od liczby dni pracy Urzędu w danym miesiącu) od 18 do 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (przesunięcia) godzin dokonywania konwoju - po uprzednim powiadomieniu wykonawcy, 8. trasa konwoju: z siedziby Urzędu (Piekary Śląskie, ul. Bytomska 92) do wskazanego przez zamawiającego banku oddalonego do 1km. Obecnie konwojowanie wartości pieniężnych wykonywane jest pieszo, ponieważ użycie pojazdu mechanicznego nie jest uzasadnione ze względu na odległość dzielącą obiekt Urzędu Skarbowego od banku. Ponadto z uwagi na fakt, iż przenoszone wartości pieniężne przekraczają 0,3 jednostki obliczeniowej, osoba transportująca jest chroniona przez jednego pracownika ochrony, który nie jest uzbrojony w broń palną. Pracownik ochrony wykonujący zadania w zakresie konwojowania wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Piekarach Śląskich musi być wyposażony w środki ochrony osobistej tj. w kuloodporną kamizelkę i hełm oraz walizkę specjalistyczną do transportu wartości pieniężnych, 9. zakończenie konwoju (postępowanie uczestników konwoju po jego dokonaniu): powrót do Urzędu Skarbowego tą samą trasą, 10. konwojent - inkasent: Inkasent wykonujący usługę konwojową wyznaczany musi być spoza obsady posterunku ochronnego. Pracownik ochrony pełniący służbę nie może opuścić posterunku celem konwojowania wartości pieniężnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca spełniający wymogi podmiotowe określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie zamawiającego dokonanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej, wykonawca musi złożyć ofertę zawierającą następujące dokumenty: 1) czytelnie wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (zaleca się sporządzenie oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się sporządzenie oferty na drukach opracowanych przez wykonawcę, pod warunkiem zawarcia w nich wszelkich informacji określonych we wzorze). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do dokumentu pierwotnego, 6) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym przede wszystkim w zakresie ochrony osób i mienia, 7) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w ustawie Pzp (zaleca się sporządzenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się sporządzenie oświadczenia na drukach opracowanych przez wykonawcę, pod warunkiem zawarcia w nich wszelkich informacji określonych w załączonym wzorze) 8) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Piekary.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 92, 41-940 Piekary Śląskie, pokój 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.