eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego przy ul. Św. Wincentego 89 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Warszawa: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego przy ul. Św. Wincentego 89 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 127843 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax 022 6758616.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoska budżetowa m.st. Warszawy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego przy ul. Św. Wincentego 89 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remoncie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego przy ul. Św. Wincentego 89 w Warszawie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) do dnia 03 lipca 2008 r. do godz. 1100.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz robót i podać przedmiot i wartości wykonanych robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiających. Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót, objętych przedmiotem zamówienia, sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę)posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę załącznika nr 4 do wzoru formularza oferty wraz z załączeniem kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy. 4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia oraz podpisanie i wypełnienie formularza - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie . Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 3. wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie 4. oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę), posiadająca właściwe uprawnienia budowlane oraz wpisana na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) 7. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca zobowiązany jest ponadto, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, Do oferty należy dołączyć kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, 10. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty 11. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 12. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisania przez pełnomocnika, 13. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót 14. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 15. parafowane na każdej stronie, Istotne postanowienia umowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. 16.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: w siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. 6

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. 6.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.