To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-28
Rzeszów: Wykonanie usługi ochrony oraz obsługi portierni w Podkarpackim Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 127857 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107337 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, faks 017 861 14 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi ochrony oraz obsługi portierni w Podkarpackim Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: a)świadczenie usługi ochrony: codziennie w godz. od 19:00 do 7:00 - 1 osoba; b)świadczenie usługi obsługi portierni: codziennie całodobowo - 1 osoba (w tym obsługa centrali telefonicznej całodobowo); 6.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony i portierów w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b)przeszkolenie pracowników w zakresie wykonywanej pracy; c)zapoznanie pracowników z regulaminem organizacyjnym obowiązującym w PCCHP, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; d)zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony i portierów topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.; e)składanie niezwłocznie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; f)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony i portierni; g)w razie potrzeby wspieranie patrolami interwencyjnymi. 7.Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: a)w ramach służby obchodowej wyznacza się trasę, szkic - załącznik nr 6 do SIWZ. Patrol wg zaznaczonej trasy należy wykonywać co 60 minut; b)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; c)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; d)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie (budynki i teren); e)doprowadzenie do opuszczenia obiektu osób dopuszczających się zakłócania porządku (w razie potrzeby wezwanie patrolu interwencyjnego). 8.Do obowiązków pracowników portierni w szczególności należy: a)wydawanie kluczy do pomieszczeń i gabinetów pracownikom Zespołu, prowadzenie ewidencji kluczy; b)informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c)obowiązek otwierania drzwi wejściowych do budynku głównego w godzinach porannych, otwieranie drzwi sali konferencyjnej o godz. 6:30, zamykania wszystkich drzwi wejściowych po godzinach pracy za wyjątkiem drzwi wejścia do Izby Przyjęć otwartych całodobowo; d)włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku oraz kontrola stanu instalacji wodnej, ściekowej, gazowej i elektrycznej - zgodnie z poleceniami kierownictwa Zespołu; e)pilnowanie i egzekwowanie zakazu parkowania w obrębie dojazdu do Izby Przyjęć i na trawnikach; f)Zamawiający w zakresie uzgodnionym zapewni pracownikom Wykonawcy warunki socjalno - bytowe w czasie pracy . Zamawiający przekaże Wykonawcy protokołem inwentarzowym pomieszczenie portierni wraz z inwentarzem (np. biurko, krzesło, aparat systemowy typu SLICAN model MAC 6400). Wykonawca o powierzone pomieszczenie i przekazany inwentarz będzie dbał o dobry stan i odda w nienaruszonym/nieuszkodzonym stanie. 9.Załącznik nr 5 do SIWZ wskazuje ilość godzin planowaną przez Zamawiającego do realizacji przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki
- Przedsiębiorstwo Usługowe Ramzes Paweł Malicki, ul. Szkolna 6/18, 29-105 Bukowa, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160224,97
Oferta z najniższą ceną: 160224,97 / Oferta z najwyższą ceną: 316889,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.