Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 127878 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ . 2Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu: zestawów komputerowych - 172 sztuki notebooków - 43 sztuki na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącej załączniki nr 5 do SIWZ. 3. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 4. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem własnym transportem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego przy ul. Okopowej 21/27 oraz przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku. 5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2 umowy. 6. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 7. Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę. 8. Termin realizacji zamówienia: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 9. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot umowy udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji: 1)dla pozycji 1, 2, 3, 4 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ- minimum 3 lata 10. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie zamawiającego (serwis on-site). 11. Zamawiający wymaga, aby dla wszystkich jednostek centralnych zestawów komputerowych określonych w pozycjach 1, 2 Specyfikacji dostawy (stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ), usługi gwarancyjne realizował ten sam serwis. 12. Zamawiający wymaga, aby dla wszystkich elementów określonych w pozycjach 3, 4 Specyfikacji dostawy (stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ), usługi gwarancyjne realizował ten sam serwis. 13. Producentem jednostek centralnych zestawów komputerowych określonych w pozycjach 1, 2 Specyfikacji dostawy (stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ), musi być ta sama firma. 14. Producentem notebooków określonych w pozycjach 3, 4 Specyfikacji dostawy (stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ), musi być ta sama firma
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wymagania podmiotowe: a) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. b) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.2 Wymagania przedmiotowe: a) Sprzęt określony w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ, odpowiada wymogom jakościowym ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważnym b) Sprzęt określony w pozycjach 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ, odpowiada wymogom efektywności energetycznej określonym w programie Energy Star. c) Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ odpowiada wymogom jakościowym ISO 9001:2000 lub równoważnym d) Oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych), określone w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w § 4, na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg. wzoru na załączniku nr 4, 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego 1) Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Kopię oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ potwierdzające że oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych) nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 pokój nr 8 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 pokój nr 4 Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.