To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Łódź: Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 127943 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130818 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa i montaż mebli i sprzętu AGD w Domu Studenta nr 4 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych w Przedmiocie zamówienia - załączniku nr 2 SIWZ (do pobrania na stronie zamawiającego www.umed.lodz.pl/zp). Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Domu Studenta nr 4 w Łodzi przy Placu Hallera 1 - Pakiet I, II, III) oraz do siedziby Biura Remontów i Eksploatacji przy ul. Pomorskiej 251 budynek C7 - Pakiet IV. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się z wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zgłoszenie przyjazdu należy uzgodnić z Kierownikiem Domu Studenta nr 4, tel. 797 604 082. Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dokumentację: niezbędne certyfikaty, atesty, rysunki, fotografie, specyfikacje techniczne, karty produktu, próbki tkanin, lub inne dokumenty szczegółowo opisane i wymienione w załączniku nr 2 - Przedmiot zamówienia - która to dokumentacja musi jednoznacznie potwierdzić, że oferowany towar spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. SIWZ. Wszystkie wymiary i kolory przedmiotu zamówienia przed realizacją umowy podlegają weryfikacji z Zamawiającym. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt, szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w celu zagwarantowania zgodności dostarczanego sprzętu z parametrami pomieszczeń. (dotyczy Pakietu nr I)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.32.00 - Taborety 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tobo Datczuk sp j, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 453626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380542,32
Oferta z najniższą ceną: 380542,32 / Oferta z najwyższą ceną: 571694,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82022,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89667,00
Oferta z najniższą ceną: 89667,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101794,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PH Lobos A. Łobos, M. Łobos sp j, Al Pokoju 1 A, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40082,48
Oferta z najniższą ceną: 40082,48 / Oferta z najwyższą ceną: 59086,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30256,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37994,70
Oferta z najniższą ceną: 37994,70 / Oferta z najwyższą ceną: 43305,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa nowych biurowych krzeseł obrotowych wraz z odbiorem starych krzeseł do utylizacji
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.