Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Jelenia Góra: Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do irygacji
Numer ogłoszenia: 127945 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do irygacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do irygacji zgodnie wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 tzn.: - Pakiet nr 1 do 4 - płyny infuzyjne - Pakiet nr 5-8- substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną - Pakiet nr 9-10- płyny do irygacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b)szczegółową ofertę cenową ( załącznik nr 6) w oparciu o wykaz asortymentowo- ilościowy - zał. nr 1 , c)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru : max 2 dni robocze , dostawa na cito 24 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e)określenie stałości cen ( min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (terminy zostały określone w pkt.2ł SIWZ ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , j)dołączyć karty charakterystyki produktu leczniczego na CD ( nie dotyczy płynów do irygacji zarejestrowanych jako wyroby medyczne) k)dołączyć szczegółowy opis zaoferowanego opakowania ( dotyczy pakietu 1-4 ) l)dołączyć badania potwierdzające zgodność oferowanych opakowań z lekami cytostatycznymi ( dotyczy pakietu nr 4) Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S .K.J w Jeleniej Górze (kod. poczt.58-506), ul. Ogińskiego 6, Dział Umów i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne - 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne- 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: substytut osocza i płyny wywołujące diurezę osmotyczną - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: płyny do irygacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny do irygacji - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: płyny do irygacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny do irygacji - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i innych wyrobów medycznych
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
więcej: Roztwory lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.