eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa leków, żelu do cewnikowania , preparatów mleko zastępczych, testów do pomiaru stężenia glukozy oraz materiałów opatrunkowych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/16/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Łódź: Dostawa leków, żelu do cewnikowania , preparatów mleko zastępczych, testów do pomiaru stężenia glukozy oraz materiałów opatrunkowych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/16/2011
Numer ogłoszenia: 127953 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, żelu do cewnikowania , preparatów mleko zastępczych, testów do pomiaru stężenia glukozy oraz materiałów opatrunkowych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/16/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę leków, żelu do cewnikowania, preparatów mleko zastępczych, testów do pomiaru stężenia glukozy oraz materiałów opatrunkowych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/16/2011 wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Leki II Leki III Preparat mleko zastępczy IV Żel do cewnikowania V Testy do pomiaru glukozy we krwi VI Gaza opatrunkowa VII Kompresy gazowe VIII Opatrunki z wkładem chłonnym IX Opatrunki samoprzylepne przezroczyste X Opatrunki samoprzylepne dla noworodków XI Przylepce XII Wata, lignina XIII Przylepce do wenflonów XIV Opaski XV Opatrunek specjalistyczny( z węgla aktywowanego) XVI Opatrunek kolagenowy XVII Opatrunek hydrożelowy XVIII Opatrunek specjalistyczny XIX Opatrunek specjalistyczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 - 20 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 15.51.12.00-5, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa (w tym Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.)- dotyczy pakietu I i II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r tj. Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 z póżn. zm. - dotyczy pakietu I i II 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 lub Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r tj. Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 z póżn. zm. - dotyczy pakietu III - XIX. 3. Kserokopie stron katalogu potwierdzających wymagane parametry opisane w SIWZ, lub materiały informacyjne zawierające szczegółowy opis oferowanego asortymentu, numer katalogowy dotyczy pakietu III - XIX

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, - pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w § 3 ust. 3 wzoru umowy. a) zmiana cen urzędowych produktów medycznych b) zmiana stawek podatku VAT c) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - II, IV i V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Leki II Leki IV Żel do cewnikowania V Testy do pomiaru glukozy we krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia III Preparat mleko zastępczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet od VI - XIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia VI Gaza opatrunkowa VII Kompresy gazowe VIII Opatrunki z wkładem chłonnym IX Opatrunki samoprzylepne przezroczyste X Opatrunki samoprzylepne dla noworodków XI Przylepce XII Wata, lignina XIII Przylepce do wenflonów XIV Opaski XV Opatrunek specjalistyczny( z węgla aktywowanego) XVI Opatrunek kolagenowy XVII Opatrunek hydrożelowy XVIII Opatrunek specjalistyczny XIX Opatrunek specjalistyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.