Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Rybnik: roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Łóżkowym Nr 5,
Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 oraz w obiektach infrastruktury technicznej hydroforowni, tlenowni, kotłowni, piaskowniku i murze oporowym
przy Pawilonie Nr 5 SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 127959 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Łóżkowym Nr 5, Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 oraz w obiektach infrastruktury technicznej hydroforowni, tlenowni, kotłowni, piaskowniku i murze oporowym przy Pawilonie Nr 5 SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje roboty ogólnobudowlane w Pawilonie Łóżkowym Nr 5, Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 oraz w obiektach infrastruktury technicznej hydroforowni, tlenowni, kotłowni, piaskowniku i murze oporowym przy Pawilonie Nr 5 SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 25.23.10.00 - Wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla pakietu 1: 3 800 PLN, dla pakietu 2: 3 200 PLN, dla pakietu 3: 4 200 PLN. Wykonawca powinien zsumować wadia dla zadań, na które składa ofertę i w ten sposób ustalić łączną wartość wadium dla swojej oferty. W przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania łączna wartość wadium wynosi 11 200,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. Ustawy.Niezbędne oświadczenia w ww. zakresie zawiera wzór formularza oferty, a wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymieniono poniżej.Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga stosownego oświadczenia - jest ono zawarte we wzorze formularza oferty, a także nastepujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku dokumentów nr 1 do nr 3 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz..U. 2006 Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie (pokój nr 23 - budynek Administracji) w godzinach urzędowania (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 14.35).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny:TT-128-pPN/19-2008). Koszt specyfikacji:89,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane - Pawilon Łóżkowy Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane - Pawilon Łóżkowy Nr 5 (zakres określony przedmiarem robót nr 1/2008 do 6/2008).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 25.23.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane - Pawilon Diagnostyczno-Zabiegowy Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane - Pawilon Diagnostyczno-Zabiegowy Nr 3 (zakres określony przedmiarem robót nr 7/2008 do 11/2008).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 25.23.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane - obiekty infrastruktury technicznej: hydroforownia, tlenownia, kotłownia, piaskownik łącznie ze stacją pomp, mur oporowy z boksami do przechowywania odpadów medycznych przy Pawilonie Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane - obiekty infrastruktury technicznej: hydroforownia, tlenownia, kotłownia, piaskownik łącznie ze stacją pomp, mur oporowy z boksami do przechowywania odpadów medycznych przy Pawilonie Nr 5 (zakres określony przedmiarem robót nr 12/2008 do 16/2008).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.33.10.00-6, 45.31.51.00-9, 45.26.19.00-3, 28.82.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Przygotowanie pomieszczeń do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w CUS w Sochaczewie"
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.