Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Kuczbork-Osada: Przebudowa drogi gminnej w Kuczborku-Osadzie
Numer ogłoszenia: 127968 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuczbork Osada, ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork-Osada, woj. mazowieckie, tel. 023 6576259 w. 25, fax 023 6576259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuczbork.bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Kuczborku-Osadzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.Trasa dróg w terenie równinnym. km 0,256 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,wykonywane mechanicznie,przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI, OBMIAR: 9m x 256m=2304m2 m2 2304,000 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego,grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cmOBMIAR: (7,2+8):2 x 256m=1945,60 m2 m2 1945,600 Skropienie podbudowy z pospółki lepiszczem asfaltowym w ilości 0,7 kg/m2,OBMIAR: 5m x 256m= 1280 m2 m2 1280,000 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II,warstwa wiążąca,grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t, OBMIAR: 5m x 256m= 1280 m2 m2 1280,000 Dodatek za przewóz mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10 t na dalszy 1 km ponad 5 km (dalsze 5 km), OBMIAR: 5m x 256m= 1280 m2 m2 1280,000 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wym.5-8 mm,transport kruszywa samochodem samowyładow.5-10 t, OBMIAR: 5m x 256m= 1280 m2 m2 1280,000 pobocza z pospółki grubości 5 cm, OBMIAR: 1,05 x 2 x 256=537,60 m2 m2 537,600
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( np. koncesje , zezwolenia i licencje); tj. prowadzą działalność gospodarczą w branży budowlanej - drogowej przez okres minimum 3 lat . 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , tj. wykonali minimum 3 zadania polegających na budowie lub rozbudowie tego typu obiektów o zakresie podobnym do określonego w niniejszej specyfikacji , potwierdzone 3 referencjami . 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , t.j. posiadają pracowników z niezbędnymi uprawnieniami. 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy) 6) znajdują się sytuacji finasowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku) - zał. nr 1 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie( jeśli takie występują), aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający , iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) , oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego druku) - zał. nr 2 aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert) , aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert) , wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w latach 2005-2007 odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością + referencje- zał. nr 3. wykaz pracowników nadzoru , którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - zał. Nr 4. kosztorys ofertowy - zał. Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkuczbork.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kuczborku-Osadzie, ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kuczborku-Osadzie, ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.