Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Suwałki: Regeneracja czterech studni głębinowych w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 127973 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regeneracja czterech studni głębinowych w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na regeneracji metodą pneumoimpulsową studni głębinowych nr 4B i 6B (zlokalizowanych na terenie ujęcia wody przy ul. Gen. W. Sikorskiego 14), nr 7 (zlokalizowanej przy ul. Kołłątaja) i 2D (zlokalizowanej przy ul. Pięknej) w celu zwiększenia ich wydajności..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu regeneracji studni głębinowych metodą pneumoinpulsową o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej następującym sprzętem: - głowicą czyszczącą, - kamerą z możliwością zapisu na nośnikach DVD,CD, - pompą do usunięcia osadów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium: - jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu - kopia przelewu wadium, - jeśli inna niż pieniężna forma wadium - oryginał dokumentu jako odrębny załącznik do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Deklarowany wzrost wydajności ponad wymaganą - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji), terminu i wynagrodzenia w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej - w zakresie terminu zakończenia, - przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, - w przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji obowiązków wynikających z umowy z powodu działania siły wyższej. b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (uniemożliwiających wykonanie usług) lub innych przyczyn, w tym technicznych i organizacyjnych, nie zawinionych przez Strony - zmiana terminu, d) braku możliwości realizacji części zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy - zmiana terminu, e) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f) zmian wynikających ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki, Dział techniczny - Justyna Kramkowska pok. 9. Opłata 10,00 zł + VAT. SIWZ w wersji papierowej wydawana jest na wniosek Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Sp. z o.o., ul. Gen. W. Sikorskiego - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Administratorem danych osobowych uczestnika postępowania przetargowego posiadającego status osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą (w tym wspólników spółki cywilnej) jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Suwałkach, adres: ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki. Dane osobowe będą przekazywane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach związanych z udziałem w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez administratora danych oraz w celu jego rozstrzygnięcia. Dane osobowe uczestnika postępowania przetargowego mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Informujemy o przysługującym prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W przypadku przekazania przez uczestnika postępowania przetargowego danych osobowych swoich pracowników lub współpracowników informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm., zwaną dalej Ustawą) administratorem danych osobowych pracowników i współpracowników uczestnika postępowania przetargowego zgłoszonych w związku z postępowaniem przetargowym jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Suwałkach, adres: ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki. Dane osobowe ww. osób w zakresie imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej zostaną przekazane administratorowi danych przez uczestnika postępowania przetargowego i będą przetwarzane w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez administratora danych oraz w celu jego rozstrzygnięcia. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Równocześnie informujemy o prawie wniesienia, w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację oraz o prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach, wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie będzie prowadzone zgodnie z procedurą przetargu nieograniczonego przewidzianego w Regulaminie udzielania zamówień publicznych do zamówień poniżej progów sektorowych obowiązującego w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością od dnia 24.06.2015 r. który do wglądu znajduje się w Dziale Technicznym oraz do pobrania jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.pwik.suwalki.pl..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, okresowa kontrola instalacji gazowej, przegląd techniczny, konserwacja i kontrola systemów detekcji gazów w obiektach wojskowych (...)
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Naprawy izolacji stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Naprawa izolacji kanału spalinowego za przepustnicą stanowiska do badania odporności ogniowej F3 Feniks, naprawa wykładziny kanału w obrębie przepustnic odcinających w LBO ITB w OM w Pionkach.
- Obsługa serwisowa kolektorów słonecznych w DS "Tatrzańska"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług konserwacji mechaniki scenicznej Sali S1, S2, S3 oraz Foyer w Centrum Kongresowym ICE Kraków, dla potrzeb Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.