Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Poznań: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych i papieru do urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 127976 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych i papieru do urządzeń drukujących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno - biurowych (zadanie nr 1) i papieru do urządzeń drukujących (zadanie nr 2), w tym m.in.: długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty, papier ksero, offsetowy, do drukarek, bloczki, papier do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.00-5, 22.85.00.00-3, 22.81.70.00-0, 30.19.00.00-7, 30.19.21.50-7, 30.19.97.92-8, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
DLA ZADANIA NR 1 Specyfikację papieru potwierdzającą parametry określone w załączniku nr 5/1 do SIWZ dla poz. 188, 189, 191. DLA ZADANIA NR 2 Dla dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) z poz. 1 formularza cenowego - załącznik nr 5/2 do SIWZ Wykonawca dostarczy: a) zaświadczenie od producenta/głównego dystrybutora o tym iż producent posiada certyfikaty ISO 14001:2004 ISO9001:2008 lub potwierdzoną przez producenta/głównego dystrybutora w sieci handlowej kopię certyfikatu lub wydruk ze strony internetowej certyfikatu potwierdzony podpisany przez Wykonawcę. Jeżeli Certyfikaty są w języku angielskim to Wykonawca zobowiązany jest do ich przetłumaczenia (może dokonać tego samodzielnie) lub równoważny dokument z którego wynika, że producent posiada certyfikaty ISO 14001:2004 ISO9001:2008. b) kartę informacyjną produktu lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące takich parametrów jak: gramatura, CIE oferowanego artykułu danego producenta c) oświadczenie Wykonawcy lub głównego dystrybutora lub producenta o tym iż papier składanka komputerowa posiada 5 letnią gwarancję na zdolność kopiowania papieru oraz 25 letnią gwarancję producenta na trwałość kopii. d) kartę informacyjną dla składanki komputerowej lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące gramatury poszczególnych warstw papieru.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularz(e) cenowy, stanowiący załącznik nr 5/1 i 5/2 do SIWZ, c) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, d) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zostały określone w projekcie umowy - część III do SIWZ. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia dla zadania nr 1 maksymalnie o 96 583,92 zł netto na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 5/1) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy na zadanie nr 2 maksymalnie o 15 205,52 zł netto na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik nr 5/2) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Odział Gospodarczy w Poznaniu, ul Bukowska 34, 60-811 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 5, wejście C, pokój nr 6-7, od pon. do pt. w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Odział Gospodarczy w Poznaniu, ul Bukowska 34, 60-811 Poznań - bud. nr 2, pokój nr 17A parter - kancelaria jawna, od pon. do pt. w godz. 8.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych - szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5/1 do SIWZ tj. formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.00-5, 22.85.00.00-3, 22.81.70.00-0, 30.19.00.00-7, 30.19.21.50-7, 30.19.97.92-8, 30.19.92.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń drukujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do urządzeń drukujących - szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5/2 do SIWZ tj. formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
więcej: Mapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.