eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabunieBudowa kompleksu sportowego - Moje Boisko Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Łabunie: Budowa kompleksu sportowego - Moje Boisko Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 127978 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, fax 084 6113026.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego - Moje Boisko Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m.X 62 o pow. całkowitej 1860 m2 (pole do gry 26,0x56,0 m) 2. Boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1mx32,1m o pow. całkowitej 611,13 m2 (pole do gry (15,1x28,1m) 3. Ogrodzenia terenu 4. Oświetlenia terenu boisk 5. Chodników 6. Fundamentów i budynku zaplecza socjalnego 7. Przyłączy wodociagowego i kanalizacji według dokumentacji projektowej Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki Nr 1, Nr 2 , Nr 3 i Nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę ) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisaniu (bez uwag) protokołu odbioru. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną 60 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiajacego: Nr: 97964400072001007000270001 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiajacego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp tj: 1. posiadają uprawniewnia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w ciągu 5 lat przed dniem wszczecia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), b) dysponuja osobą/osobami posiadajacą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Wykonawca składa oświadczenia których wzór stanowią załącznik Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: - aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczeniea właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawce niezbędnej wiedzy i doświadczenia : - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadajace swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanaliacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwa izbę samorządu zawodowego potwierdzajace wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiajacego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia: - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę conajmniej równowartości składanej ofertry. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzajacą, że wszyscy Wykonawcy sa ubezpieceni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę conajmniej równą wartości składanej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Łabunie ul. Zamojska 50 pokój nr 5a..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łabunie, ul Zamojska 50 pokój Nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.