To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r.
Numer ogłoszenia: 128000 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84214 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego prace porządkowe należeć będzie: 1) Opróżnianie koszy ulicznych (387 szt.) ustawionych na terenie dzielnicy Wilanów zgodnie z załącznikiem nr 6 do wzoru umowy. Stan koszy powinien być na bieżąco sprawdzany, a drobne naprawy wykonywane w dniu stwierdzenia usterki (nalepki na koszu, wygięcia, uszkodzenia farby, doczyszczanie). Znaczne uszkodzenia koszy powinny być zgłaszane bezpośrednio do pracownika Urzędu Dzielnicy wskazanego w umowie. 2) Uzupełnianie w nowe torebki pojemników w psich stacjach zlokalizowanych na terenie nabrzeża jez. Powsinkowskiego. 3) Jednokrotne mycie wszystkich koszy ulicznych, z których odbierane są odpady. 4) Prowadzenie prac porządkowych polegających na: - zbieraniu, załadunku ręcznym lub mechanicznym i wywozie odpadów komunalnych, wielkogabarytowych i transport na składowisko*; - zbieraniu, odspojeniu gruzu i ziemi zanieczyszczonej odpadami budowlanymi, w tym załadunku i transporcie na składowisko*, - likwidacji dzikich wysypisk odpadów (odpadów komunalnych, wielkogabarytowych, gruzu, opon itp.)*. * ilość wywożonych odpadów będzie na bieżąco szacowana i kontrolowana przez przedstawiciela Wydziału Konserwacji i Środowiska dla Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy i Wykonawcę. 5) Interwencyjne sprzątanie, z terenów będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów, zwłok padłych zwierząt wraz z wywozem do miejsca utylizacji. 6) Zamiatanie ręczne i mechaniczne (załączniki nr 3, 4, 5 do wzoru umowy): parkingów o łącznej powierzchni, ulic o łącznej długości (zamiatanie i mycie), chodników o łącznej powierzchni, zamiatanie pomiędzy pasami - wysepkami, tzw. martwe pola, czyszczenie bezpieczników w ramach zamiatania, mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, odcinanie brzegów trawników przy krawężnikach. 7) Sprzątanie odchodów z elementów zagospodarowania terenu pod gniazdem bocianim zlokalizowanym przy ul. Czekoladowej - 12 m2 (z chodnika, kosza na śmieci, skrzynki elektrycznej). 8) Utrzymanie czystości i porządku na terenach obiektów: nabrzeża jez. Powsinkowskiego, Parku Klimczaka, cmentarzy, ujęć wody oligoceńskiej, budynkach komunalnych, parkingu w Wilanowie, Skwerze Prymasowskim, placów zabaw, Osi Królewskiej, zieleńca przy ul. Czekoladowej, zieleńca przy ul. Ulubionej, zgodnie z częstotliwością określoną w formularzach cenowym stanowiących załączniki nr 7, 8 i 9 do niniejszej umowy 9) Utrzymanie czystości i porządku na przebudowanym fragmencie ul. St. K. Potockiego wraz z przyległymi parkingiem i kolegiatą (według potrzeb przez siedem dni w tygodniu): - zamiatanie chodników, parkingu i ulicy, - sprzątanie i wywożenie nagromadzonych zanieczyszczeń, odpadów, w tym sprzątania terenów zieleni oraz udrażniania korytek ściekowych, - mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, - monitowania ilości odpadów w koszach, w przypadku ich przepełnienia opróżnianie - tereny zieleni - chodniki - parking - ulica z kostki paryskiej i bruku. 10) Sprzątanie terenów zieleni niskiej, z częstotliwością określoną w załączniku nr 2 do wzoru umowy: - zamiatanie nawierzchni sztucznej, - zebranie z terenu zieleni i powierzchni nieutwardzonych wszystkich zanieczyszczeń (w tym odpadów komunalnych, niedopałków papierosów, kapsli od butelek, psich odchodów itp., odpadów organicznych), zgodnie z harmonogramem ustalonym dla poszczególnych ulic i terenów objętych sprzątaniem. Krotności, terminy i powierzchnie terenów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. 11) Wykoszenie chwastowiska wraz z usunięciem zanieczyszczeń gabarytowych oraz samosiewów: usunięcie z chwastowiska zanieczyszczeń gabarytowych; zebranie i usunięcie kamieni, gruzu, szkła, metalu, itp. przedmiotów do 5m3/ha); dokładne wykoszenie chwastowiska (czynność obejmuje koszenie ręczne i mechaniczne w zależności od sytuacji w terenie); usunięcie młodych samosiewów drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: (a) 35 cm w przypadku topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego (b) 25 cm w przypadku pozostałych gatunków drzew); zgrabienie pokosu wraz z ewentualnymi śmieciami, gałęziami itp.; załadunku i wywozie pokosu i śmieci nie później niż następnego dnia od dnia rozpoczęcia koszenia, tzn. rozpoczęte koszenie na danym terenie musi zostać zakończone w ciągu dwóch kolejnych dni. Nie dopuszcza się pozostawiania nie zakończonych prac przez dni ustawowo wolne od pracy. 2. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszyscy pracownicy, łącznie z pracownikami na zastępstwo, wykonujący czynności związane z realizacją zamówienia, o których mowa w II.A.1 ppkt od 1) do 11) z wyłączeniem ppkt 3) i 5) SIWZ, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2014.1502 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSUPER Sp. z o.o., Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 866987,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 493000,00
Oferta z najniższą ceną: 485222,00 / Oferta z najwyższą ceną: 894585,79
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.