Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Pieńsk: Wykonanie ogrodzenia osady leśnej w Jerzmankach nr 94
Numer ogłoszenia: 128000 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786235 w. 31, fax 075 7786201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia osady leśnej w Jerzmankach nr 94.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie starych elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych , nie nadających się do użytku. 2. Wykonanie cokołów 0,25mx0,25m murowanych z cegły o wymiarach 25x12x6,5cm klinkierowej czerwonej pełnej kl. I na fundamencie betonowym o wymiarach 0,25mx080m z betonu żwirowego B 10 - po jednym przęśle z każdej strony bram wjazdowych, tj. : 1,30 + 1,50 +2,00+2,00mb. 3. Wykonanie cokołu betonowego o wymiarach 0,20mx0,30m z betonu żwirowego B 10 na fundamencie betonowym o wymiarach 0,20mx0,80m z betonu żwirowego B 10 - pozostała część ogrodzenia osady.. 4. Wymurowanie słupków o wymiarach 51cmx51cm z cegły o wymiarach 25x12x6,5cm klinkierowej czerwonej kl. I wraz z założeniem czapek ceramicznych na słupkach murowanych. 5. Wykonanie ogrodzenia ze sztachet struganych na łatach struganych w przęsłach słupków murowanych. 6. Wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej zielonej o wysokości 1,50m na słupkach stalowych z rur wraz z czapkami obsadzonych w cokole betonowym .Naciągnięcie siatki na 3 rzędach linki stalowej o średnicy 6,3mm 7. Montaż bram wjazdowych przesuwnych o konstrukcji metalowej , wykonanej z kształtowni9ków i pomalowanej farbą antykorozyjną brązową .Konstrukcja bramy wypełniona sztachetami struganymi kpl 2. 8. Montaż furtki wykonanej ze sztachet struganych i łat struganych, montowanej na zawiasach wraz z zamkiem i klamkami kpl 2. 9. Jednokrotne malowanie lakierobejcą elementów ogrodzenia - sztachety i łaty. 10. Wywóz gruzu betonowego na odległość do 1 km. . 11.Wywóz ziemi z wykopów na odległość do 1 km. 12. Plantowanie terenu wzdłuż ogrodzenia .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 PLN . Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 9,30 w dniu 03.07.2008r.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, a w przypadku oferty wspólnej każdy z uczestników konsorcjum dokumentuje uprawnienia osobno; - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat roboty budowlane o podobnym charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi o wartości minimum 100 tys. zł ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ). b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie , a także dysponują potencjałem i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawcy wykażą się : polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust 1 i 2 ustawy ); e) udzielą 3 lata gwarancji na wykonane prace. f) przeprowadzą wizję lokalną osady leśnej , gdzie będzie wykonane ogrodzenie 2. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 24 ustawy : 2.1.Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności 2.2.Wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 2.3.Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4.Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych , a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.5.Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.6.Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.7.Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.8.Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.9.Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.10.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 2.11.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na dłuższy okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4. Zamawiający wzywa wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. 6.Nie spełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 7.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy) 8.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, o wykonawcach wykluczonych z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na zamówienie. Oferty alternatywne nie będą rozpatrywane. 10.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) Upoważnienie do reprezentacji musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców ( wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty. d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). e) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie 11. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a). Wypełniony formularz ofertowy - (załącznik nr 4 do SIWZ) b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - ( załącznik nr 3 do SIWZ) c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum ) d). Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) e). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informacje a Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego : - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólników; - spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo - akcyjna -komplementariusza; - osobą prawną ( nie wymienioną powyżej ) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciw obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 6 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami ). i) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), k) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości przedmiotu w wysokości 100 tys.zł, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje ), zał nr 7 . l). polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. ł) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na sfinansowanie zadania, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości złożonej oferty. m)zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - ( załącznik nr 8 do SIWZ) 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3.Dokumenty sporządzone w języku polskim. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art.96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r., poz.211 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Piensk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Piensk Pokuj nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Budowa kompleksów sportowych Orlik w miejscowościach Czeszów i Tarnowiec w Gminie Zawonia
- Budowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby OSP Rybiczyzna
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.