Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Katowice: Świadczenie usługi z zakresu bezprzewodowego (mobilnego) dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 128067 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu bezprzewodowego (mobilnego) dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu bezprzewodowego (mobilnego) dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 1. Mobilny dostęp do sieci internetowej: Świadczenie usługi z zakresu mobilnego dostępu do Internetu w ilości: 22 abonamentów (bez modemów) oraz 18 abonamentów wraz z 18 modemami, zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Bezprzewodowy dostęp do Internetu wykorzystujący bezprzewodową sieć telefonii komórkowej na terenie Polski. Numery abonamentowe będą miały zablokowane połączenia wychodzące w celu uniemożliwienia ich wykorzystania (rozmowy głosowe, SMS, MMS, połączenia poza granicami kraju). 2. Podstawowy limit transmisji danych powinien wynosić minimum 3 GB rozliczany w skali miesiąca. 3. Taktowanie odbywać się będzie maksimum co 100 kB. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone modemy spełniały następujące minimalne wymagania: - Złącze: ExpressCard 34 lub USB - Praca w sieciach: HSDPA/3G/EDGE/GPRS (850/900/1800/1900/2100 MHz) - Dodatkowo: informacja o statusie sieci, ruchoma antena 5. Wymienione w pkt 4 urządzenia zostaną zakupione przez Zamawiającego i pozostaną własnością Zamawiającego, koszt ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w cenie za dostawę modemów określoną w formularzu ofertowym. 6. Dostarczone modemy muszą być fabrycznie nowe. 7. Opakowanie modemów musi gwarantować ich bezpieczny transport i składowanie. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 18 modemów oraz uruchomi usługę w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 9. Instalacja oprogramowania zostanie przeprowadzona przez pracowników Zamawiającego. 10. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za niezablokowanie połączeń wychodzących, o których mowa w pkt III.1.1 siwz. 11. Rozliczenie usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu będzie przeprowadzane na zasadach miesięcznego abonamentu, stała opłata (z góry) niezależna od ilości przesłanych danych. 12. W przypadku uruchomienia przedmiotu zamówienia w niepełnym miesięcznym okresie rozliczeniowym, zapłata będzie dokonana proporcjonalnie do okresu świadczenia usługi. 13. W zakresie nieuregulowanym zapisami siwz oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do siwz) zasady świadczenia przedmiotu zamówienia, regulować będzie regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych wybranego Wykonawcy, stanowiący załącznik do umowy. Z zastrzeżeniem, że postanowienia tego regulaminu nie mogą być sprzeczne z postanowieniami siwz i wzorem umowy. Wzór umowy oraz siwz są dokumentami podstawowymi i ich postanowienia mają pierwszeństwo przed innymi dokumentami. 2. Warunki serwisu: 1. Wykonawca na oferowane modemy udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi. 2. Wszelkie koszty usuwania awarii (usterek) dotyczących przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3. W przypadku gdy modem będzie naprawiany trzy razy, Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana wadliwego modemu, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia kolejnej awarii (usterki) na fabrycznie nowy modem posiadający funkcje i parametry nie gorsze niż w określone w siwz. 4. Wykonawca zapewni całodobowe wsparcie techniczne pod numerem telefonu, który zostanie podany w momencie podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 5. Okres świadczenia serwisu będzie obowiązywał w okresie uruchomienia i świadczenia przedmiotu zamówienia, w termie określonym w pkt II.2).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Kancelaria Ogólna p. 164 ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III.4.1) spełniają łącznie, a warunek braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 4. Projekt w części finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remonty schodów zewnętrznych w wybranych obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weter.dla psów i koni służbowych oraz psów i koni służbowych wycofanych ze służby pozostających na stanie jednostek teren. garnizonu śląskiego Policji
- Roboty remontowo-malarskie w budynku B przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
- Wykonanie placu zabaw w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice "Koszutkowy plac zabaw - Etap II" w rejonie ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach
- ROPS.PZP.332.13.2025 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS w ramach projektów pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL i Kształcenie kadr (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.