To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Płońsk: Zastępstwo procesowe obejmujące audyt oraz bieżącą obsługę w zakresie doradztwa podatkowego
Numer ogłoszenia: 128069 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110457 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastępstwo procesowe obejmujące audyt oraz bieżącą obsługę w zakresie doradztwa podatkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa procesowego w postępowaniu związanym z podatkiem od towarów i usług przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi w tym opracowywania dla Zamawiającego opinii oraz rekomendacji w zakresie doradztwa podatkowego, zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących podatku VAT. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy Zamawiającego wraz z jego wszystkimi jednostkami budżetowymi, zakładami budżetowymi. 3. W zakres zamówienia wchodzi: 1) bieżąca obsługa oraz bieżące doradztwo podatkowe w postępowaniach o zwrot podatku od towarów i usług na podstawie udzielonego pełnomocnictwa procesowego: a) wybór sposobu określenia prewspółczynnika w świetle art. 86 ust. 2c ustawy o VAT dla Zamawiającego oraz poszczególnie dla jego jednostek budżetowych oraz zakładów budżetowych; b) ustalanie prewspółczynnika na podstawie art. 86 ust. 2d ustawy o VAT dla Zamawiającego oraz poszczególnie dla jego jednostek budżetowych oraz zakładów budżetowych; c) ustalenie współczynnika sprzedaży na podstawie art. 90 ustawy o VAT dla Zamawiającego oraz poszczególnie dla jego jednostek budżetowych oraz zakładów budżetowych; d) analiza wydatków dokonanych przez Zamawiającego oraz poszczególnie przez jego jednostki budżetowe oraz zakłady budżetowe pod kątem możliwości zakwalifikowania ich do odliczenia podatku od towarów i usług na podstawie prewspółczynnika sprzedaży, współczynnika sprzedaży, podział wydatków na związane z czynności opodatkowanymi, zwolnionymi i niepodlegającymi ustawie o VAT; e) odliczenie podatku VAT od wydatków bieżących na podstawie prewspółczynnika, jak również współczynnika sprzedaży na bieżąco w każdej składanej co miesiąc deklaracji podatkowej VAT-7 oraz dokonywanie korekty rozliczenia VAT-7 na podstawie obliczonego prewspółczynnika, współczynnika ostatecznego; f) sporządzenie, podpisywanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa deklaracji VAT-7, ewentualnych korekt deklaracji VAT-7 za poszczególne okresy rozliczeniowe i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku od towarów i usług, składanie deklaracji VAT-7, ewentualnych korekt deklaracji VAT-7 do urzędu skarbowego, g) bieżące doradztwo podatkowe w sprawach związanych z podatkiem VAT od ponoszonych przez Zamawiającego wydatków bieżących oraz pobieranych dochodów. 2) audyt obejmujący analizę wydatków ponoszonych na inwestycje w latach 2007- 2016.05, tj. analiza możliwości odliczenia podatku VAT od wydatków inwestycyjnych za lata 2007-2016.05 w tym opracowywania dla Zamawiającego opinii oraz rekomendacji w zakresie doradztwa podatkowego, zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących zwrotu podatku VAT za w/w okres; 3) doradztwo prawne w zakresie audytu obejmującego analizę wydatków w zakresie opłacalności przeprowadzenia procesu zwrotu podatku VAT od wydatków bieżących/mieszanych ponoszonych w latach 2012-2015, w przypadku przeprowadzenia procesu centralizacji wstecz, odliczenie podatku VAT od wydatków bieżących/mieszanych ponoszonych w latach 2012-2015 dotyczyć będzie również jednostek budżetowych/ zakładów budżetowych Zamawiającego; 4) w zakresie punktu 3.1) mieścić się będzie występowanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT obliczonej na podstawie prewspółczynnika sprzedaży, współczynnika sprzedaży: a) postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT; b) postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT; c) postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego; 5) przygotowywanie skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych do sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług; 6) przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych sprawie; 7) udział w ewentualnym postępowaniu sprawdzającym i kontrolnym prowadzonym przez właściwe podmioty; 8) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelarią Doradztwa Podatkowego Wyrzykowski sp. z o.o., ul. Witolda Rychtera 5/10, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227550,00
Oferta z najniższą ceną: 227550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227550,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b w związku z art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zgodnie z art. 5 ust. 1b ustawy Pzp, ustawodawca przyjął, iż w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Powyższe oznacza możliwość zastosowania tego trybu zgodnie z wyborem Zamawiającego, bez konieczności wykazywania, zarówno przesłanek określonych w art. 62 ust. 1 i art. 67 ust. 1 jak też szczegółowego uzasadnienia dla zastosowania takiego trybu na mocy art. 5 ust. 1 b ustawy.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w okresie 01.01.2025 r.- 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk na 2025 rok
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.