Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Szczecin: Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)
Numer ogłoszenia: 12806 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. zabezpieczenie techniczne budynków poprzez wynajem wraz z montażem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz ich eksploatację, konserwację i w razie konieczności naprawę, 2. zabezpieczenie dodatkowe w cenie zabezpieczenia mechanicznego we wskazanych przez zamawiającego obiektach lub w miejscach uznanych przez wykonawcę, polegającej na montażu instalacji alarmowej zapewnionej przez Wykonawcę, z własnym zasilaniem, podłączonej do stacji monitorującej i nadzorowanej przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - (powiadomienie w przypadku prób włamania), 3. dostarczenie zabezpieczenia własnym transportem. 4. zamontowanie zabezpieczeń na oknach i drzwiach budynków w ilości uzgodnionej z zamawiającym, zapewniającym bezpieczeństwo chronionego mienia. 5. miesięczny wynajem zabezpieczenia stanowiącego własność wykonawcy. 6. okresową kontrolę stanu technicznego zabezpieczenia. 7. nieodpłatną wymianę elementów uszkodzonych wskutek prób włamań. 8. demontaż zabezpieczeń. 9. usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu - demontażu zabezpieczenia, w sposób przywracający substancję do stanu pierwotnego (z zachowaniem odpowiednich materiałów i kolorystyki). 10.informowanie Zamawiającego o próbach włamań lub dewastacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 45.42.11.43 - Instalowanie zasłon .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum dwie prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, wykonane dla dwóch różnych zleceniodawców (odbiorców). Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na zabezpieczeniu technicznym za pomocą środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych /drzwiowych, w min. trzech obiektach jednocześnie, przez okres min. 3 miesięcy. 1.5.2. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: systemami alarmowymi z własnym zasilaniem podłączonymi do stacji monitorującej nadzorowanej przez wykonawcę, 1.5.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.5 ppkt 1.5.2, na załączniku nr 4 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponują lub będą dysponować. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin
pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
- Modernizacja przejść objętych Systemem Kontroli Dostępu
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja elektrofiltrów kotłów OP-230/K-1 i WP-120/KW-3, w celu ograniczenia emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm.
więcej: Instalowanie zasłon »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.