eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudyRemont grobli stawów w leśnictwie Krasiejów (oddz. 169c i 175c)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Rudy: Remont grobli stawów w leśnictwie Krasiejów (oddz. 169c i 175c)
Numer ogłoszenia: 128073 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, tel. 032 4103029, fax 032 4103281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont grobli stawów w leśnictwie Krasiejów (oddz. 169c i 175c).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 4 grobli polegających na wykonaniu: - robót przygotowawczych w zakresie placów z płyt prefabrykowanych drogowych o pow. 300 m2, - oczyszczeniu z namułów czaszy stawów z ukształtowaniem ich brzegów w ilości 0,27 ha, - 2 przelewów bezpieczeństwa o konstrukcji żelbetowej przez korony grobli, - ścianek szczelnych z grodzic z PCV typ G-500 - 174 m2 (58*3,0m) - remontu zastawek na grobli nr 1 i 4, - rekultywacji terenu po robotach, Zamówienie ponadto obejmuje: - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjne przez uprawnione służby geodezyjne, - wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.), - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6 000 zł (w II etapie - przy składaniu ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, - udzielą co najmniej trzyletniej gwarancji na wykonane roboty i urządzenia, - dostarczą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 3. o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 4. o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i urządzenia, Zaświadczenia: 1. aktualny odpis w z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2. aktualne zaświadczenie o z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Wykazy: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 2. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca decyduje się na realizację części zamówienia przez podwykonawców, wraz z wyszczególnieniem zakresu prac, które zamierza im powierzyć do wykonania, i szacunkową wartość tych robót, 3. wykaz wykonanych robót o podobnym profilu i wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł z ostatnich 3 lat, a jeśli firma funkcjonuje krócej - to z tego okresu, 4. dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie w/w robót (na łączną kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom, którzy zostana zaproszeni do udziału w postępowaniu, wraz z zaproszeniem do złożenia ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Rudy Raciborskie, 47-430 Rudy, ul. Rogera 1 W korespondencji prosimy podawać przedmiot przetargu oraz numer postępowania: 2711-B013-08.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.