Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/70/2009
Numer ogłoszenia: 128125 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/70/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny działek położonych w miejscowościach: Kopydłówek i Wiśniewa gmina Wilczyn. Część II: Badanie stanu prawnego KW nr 27391 dla działek położonych w obrębie Lutom gmina Sieraków oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, który będzie służył do przeniesienia własności. Część III: Badanie stanu prawnego KW nr 26883 dla działki położonej w obrębie Mnichy gmina Międzychód..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 651-701 Poznań pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 651-701 Poznań pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny działek położonych w miejscowościach: Kopydłówek i Wiśniewa gmina Wilczyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki oznaczonej numerem 14/53 w m. Kopydłówek oraz działki oznaczonej numerem 281/54 w m. Wiśniewa obie w gminie Wilczyn, z wydzieleniem nowych działek o powierzchni umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie kotłowni osiedlowych oraz z wyznaczeniem na mapie przebiegu służebności gruntowej dostępu i dojazdu, w wypadku, gdy w wyniku podziału nie będzie możliwy bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Tomasz Hasiński tel. 061/8560682..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW nr 27391 dla działek położonych w obrębie Lutom gmina Sieraków oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, który będzie służył do przeniesienia własności..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr 27391 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie oraz sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego nw. działek i ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa. - działka nr 183 położona w obrębie Lutom, gmina Sieraków o powierzchni 2,5431 ha, - działka nr 176 położona w obrębie Lutom, gmina Sieraków o powierzchni 1,1143 ha, - działka nr 175 położona w obrębie Lutom, gmina Sieraków o powierzchni 2,7905 ha, - działka nr 173 położona w obrębie Lutom, gmina Sieraków o powierzchni 7,9438 ha, - działka nr 181 położona w obrębie Lutom, gmina Sieraków o powierzchni 2,2572 ha, 2) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, który będzie służył do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy w/w nieruchomości. Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Piotr Smektała tel. 061/8943640..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW nr 26883 dla działki położonej w obrębie Mnichy gmina Międzychód..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania stanu prawnego KW nr 26883 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki nr 7/2 położonej w obrębie Mnichy, gmina Międzychód o powierzchni 1,5479 ha i ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa. Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Piotr Smektała tel. 061/8943640..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.