Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Warszawa: Remont pomieszczeń Wydziału Fizyki nr 231-232 w Gmachu Fizyki.
Numer ogłoszenia: 128133 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 58 45; 629 561 24, fax 022 628 21 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Wydziału Fizyki nr 231-232 w Gmachu Fizyki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający podane niżej warunki: 1. Spełniający wymagania na podstawie art.22 ust.1 pkt 1-4, uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzący działalność o charakterze zbieżnym z treścią zamówienia. Spełniają ponadto następujące warunki szczegółowe: 2. Zrealizowali w ostatnich 5 latach przed rokiem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze i wartości równej lub większej od ceny składanej oferty, w tym dwa dotyczących jednostek administracji państwowej, samorządowej lub użyteczności publicznej. 3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na wartość 140.000,-PLN. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, opisany warunek wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą spełniać łącznie. 4. Wykażą się aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5. Wykażą, że przy wykonywanych pracach mogą zatrudnić pracowników posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania tych prac oraz udokumentowane, minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone pozytywną opinią o wykonywaniu powierzonych czynności z należytą starannością, przy czym Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1997r. (Dz.U. nr 207 poz. 2016 z 2003r. z późn zm.), przy minimalnym stażu zawodowym 3 lata od roku uzyskania uprawnień w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk : o Kierownik robót budowlanych o Kierownik robót elektroenergetycznych o Kierownik robót sanitarnych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy na załączonym formularzu (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności potwierdzający, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek, lub oświadczenia o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - w treści OFERTY. 4. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, w zakresie art. 24 ust. 1. pkt. 4 - 8 ( w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich członków władz) oraz art. 24 ust.1. pkt.9 (informacja o podmiocie zbiorowym). 5. Uprawnienia właściwe dla wykonawstwa prac będących przedmiotem przetargu, o ile takie uprawnienia są wymagane przepisami prawa. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oraz że kwota ubezpieczenia spełnia warunki wymienione w SIWZ. 7. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Udokumentowane pozytywne doświadczenie, jako Wykonawcy przedmiotu zamówienia podobnego pod względem rodzaju i wartości do przedmiotu przetargu w postaci dokumentów (referencji) potwierdzających informacje zawarte w załączniku Wykaz Zadań oraz potwierdzających, że zadania te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Informacje o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia oraz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - na formularzu Potencjał Kadrowy. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie: a) umowę przewidującą sposób ich współdziałania zawierającą klauzule o sposobie ponoszenia odpowiedzialności za wykonanie zamówienia, b) zakres czynności przewidzianych do wykonania przez poszczególnych wykonawców, c) upoważnienie lidera do reprezentowania poszczególnych wykonawców wobec Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w trakcie realizacji tego zamówienia, a upoważnienie musi być udokumentowanie oryginałem pełnomocnictwa podpisanego przez pozostałych upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. 11. Wypełniony Formularz Oferty oraz załączniki: Wykaz Zadań, Potencjał Kadrowy, Podwykonawcy, Zestawienie Zbiorcze Branż, kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koszykowa 75 lub e-mail: walczakm@if.pw.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 12:50, miejsce: Wydział Fizyki ul. Koszykowa 75 00-662 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.