To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papieru
Numer ogłoszenia: 128135 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137000 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na trzy niżej wskazanych części: Część 1: dostawa papieru ksero, nici lnianych, sznurka pakowego, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, kopert aktowych i workowych, kopert białych, notatników akademickich, zeszytów, tuszów uniwersalnych, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek, zszywaczy, wąsów metalowych, dziurkaczy, nożyczek, długopisów, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, klipsów archiwizacyjnych, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, foli opisów i kleju termotopliwego. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ. Część 2: dostawa papieru ksero, nici lnianych, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, skoroszytów kartonowych, papieru pakowego, kopert aktowych i kopert białych, notatników akademickich, skorowidzów, zeszytów, bloków listowych, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, plastikowych szufladek na biurko, segregatorów, obwoluty sztywnej, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek biurowych, rozszywa czy, temperówek, magnesów kolorowych, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek biurowych, noży do rozcinania korespondencji, nożyków do przecinania kartonu, długopisów, ołówków, cienkopisów, wkładów do długopisów, korektorów, gumek, plasteliny, nawilżacza biurowego, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, flamastrów, markerów, karteczek samoprzylepnych, teczek kartonowych, kopert samoprzylepnych, zakreślaczy fluorescencyjnych, linijek, folii do laminowania i folii samoprzylepnej. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1b do SIWZ. Część 3: dostawa papieru ksero, teczek kartonowych, skoroszytów plastikowych, kopert, długopisów, zeszytów, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, zszywek biurowych, temperówek, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek, ołówków, cienkopisów, gumek, datowników, flamastrów, zakreślaczy fluorescencyjnych, kalki maszynowej, korektorów, papieru ksero. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5528,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2817,46
Oferta z najniższą ceną: 2817,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4469,28
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus - Kitta i Spółka Sp.j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7627,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7412,90
Oferta z najniższą ceną: 7412,90 / Oferta z najwyższą ceną: 10405,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2019,63
Oferta z najniższą ceną: 2019,63 / Oferta z najwyższą ceną: 23656,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.