Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Warszawa: Dostawa szkła laboratoryjnego i akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych
Numer ogłoszenia: 128135 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej , ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego i akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Zadanie 1: Dostawa szklanych kolb w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 2: Dostawa kolumn chromatograficznych i kapilar w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 3: Dostawa wkraplaczy oraz łapacza cieczy w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 4: Dostawa zlewek, cylindrów i lejków w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 5: Dostawa butli, pojemników i kanistrów w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 6: Dostawa drobnego szkła laboratoryjnego w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 7: Dostawa węży, zacisków i uszczelek w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 8: Dostawa chłodnic oraz aparatu Dean - Stark w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 9: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 10: Dostawa probówek i akcesoriów do probówek w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 11: Dostawa termometrów i artykułów BHP w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 12: Dostawa odczynników nieorganicznych (kwasy, zasady, sole) w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 13: Dostawa odczynników organicznych w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 14: Dostawa rozpuszczalników w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 15: Dostawa odczynników o czystości technicznej w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 15 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 16: Dostawa żywic w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7, 24.31.11.00-8, 24.90.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca potwierdzi stosownym oświadczeniem załączonym do oferty, że zaoferowane wyroby wyprodukowane są zgodnie z normami i spełniają wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej Załączniki nr 1 - 16 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenia, że: a) Wykonawca (cy) przed podpisaniem umowy przedłoży (żą) Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy, a w przypadku jej braku inny dokument, o którym mowa w pkt. 3, a kopię załączy do umowy, b) Wykonawca (cy) po podpisaniu umowy i po upływie terminu ważności polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 lit. a., przedłoży (żą) Zamawiającemu do wglądu oryginał następnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 50 000,00 zł z terminem ważności obejmującym swoim zakresem termin zakończenia realizacji umowy przedłużonym o 30 dni kalendarzowych, a kopię załączy do umowy 2) Akceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 19 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy spowodowanej zaistnieniem siły wyższej, o której jest mowa w § 8 wzoru umowy; 2) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane materiały, usługi lub roboty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem Ministra Finansów; 3) zaistnienia potrzeby zmiany producenta materiałów, produktów, wyrobów, oferowanych do realizacji zamówienia - na wniosek Wykonawcy pod warunkiem że oferowane materiały (produkty) będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany, o których mowa w § 14 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 19 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, bud. Nr 37, pok. Nr 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, bud. Nr 37, pok. Nr 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach zadania nr 5 i 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szklane kolby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szklanych kolb w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kolumny chromatograficzne i kapilary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolumn chromatograficznych i kapilar w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkraplacze oraz łapacz cieczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkraplaczy oraz łapacza cieczy w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zlewki, cylindry i lejki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zlewek, cylindrów i lejków w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Butle, pojemniki i kanistry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butli, pojemników i kanistrów w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobne szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego szkła laboratoryjnego w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Węże zaciski i uszczelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węży, zacisków i uszczelek w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Chłodnice oraz aparat Dean-Stark.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chłodnic oraz aparatu Dean - Stark w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Probówki i akcesoria do probówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek i akcesoriów do probówek w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Termometry i artykuły BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa termometrów i artykułów BHP w ramach realizacji zadania nr 5 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki nieorganiczne (kwasy, zasady, sole).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników nieorganicznych (kwasy, zasady, sole) w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.11.00-8, 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odczynniki organiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników organicznych w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rozpuszczalniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rozpuszczalników w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.11.00-8, 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odczynniki o czystości technicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników o czystości technicznej w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 15 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Żywice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żywic w ramach realizacji zadania nr 6 projektu POIG 01.01.02-14-094/09 Analiza możliwości pozyskiwania uranu dla energetyki jądrowej z zasobów krajowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawy podstawowego szkła laboratoryjnego
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.