eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiętneBudowa dróg leśnychL-13A o długości 2.211 km i L-18B o długości 2.245 km na terenie leśnictw Krępa i Bączki, Nadleśnictwo Garwolin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Miętne: Budowa dróg leśnych: L-13A o długości 2.211 km i L-18B o długości 2.245 km na terenie leśnictw Krępa i Bączki, Nadleśnictwo Garwolin.
Numer ogłoszenia: 12814 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Garwolin, Miętne, ul. Główna 3, 08-400 Miętne, woj. mazowieckie, tel. 025 6822204 do 06 w. 12, 24, fax 025 6822204 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg leśnych: L-13A o długości 2.211 km i L-18B o długości 2.245 km na terenie leśnictw Krępa i Bączki, Nadleśnictwo Garwolin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi leśnej Nr 13 A od miejscowości Leonów w kierunku miejscowości Lipniki na odcinku 0,000 do 2.211,2 km. Roboty przygotowawcze. 1. Roboty pomiarowe odtworzeniowe trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równym 2.211 km, 2. Karczowanie krzaków i poszycia przy ilości sztuk 2000/ha 0,4422 ha, 3. Mechaniczne usunięcie darniny gr. 20 cm z wywiezieniem na odkład 755,10 m3, 4. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy do10- cm 85 sztuk, 5. Ręczne rozebranie nawierzchni z płyt EKO z wywiezieniem materiałów 134,00 m2, Roboty ziemne. 6. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat I z transportem urobku i wbudowaniem w nasyp( roboty poprzeczne i podłużne) wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem wodą w miarę potrzeb zagęszczanych warstw 1837,20 m3, 7. Ułożenie geowłókniny o, gramaturze 250-300 g/m2 na odcinku 1,000-1,130 i 1,750-1,950 łączna długość 330 mb 1320,00 m2, 8. Wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat I-II z transportem urobku na odkład i splantowanie 775,10 m3, 9. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat I-II 9627,09 m2, Nawierzchnia. 10. Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego 31,5-63 z zaklinowaniem klińcem 4-31,5 mm i mieszanką drobna 0,075-4 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm dwuwarstwowo (2x15,0 cm) 9627,09 m2, Uzupełnienie poboczy. 11. Wykonanie poboczy z gruntu rodzimego,(humusu ze zdięcia) rozścielenie i zagęszczenie gruntu mechanicznie gr. poboczy 18 cm. 775,10 m3. Budowa drogi leśnej Nr 18 B od miejscowości Budy Krępskie w kierunku miejscowości Maciejowice przez teren leśny na odcinku 0,000 do 2.245 km. Roboty przygotowawcze. 1. Roboty pomiarowe odtworzeniowe trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równym 2,245 km, 2. Karczowanie krzaków i poszycia przy ilości sztuk 2000/ha 0,337 ha, 3. Mechaniczne usunięcie darniny gr. 20 cm z wywiezieniem na odkład do póżniejszego wykorzystania ( wykonanie poboczy) 898,00 m3, 4. Zdięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy średnio 20 cm z wywiezieniem na odkład 753,34 m3, Roboty ziemne, 5. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat I z transportem urobku i wbudowaniem w nasyp( roboty poprzeczne i podłużne) wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżeniem wodą w miarę potrzeb zagęszczanych warstw 1549,71 m3, 6. Wykonanie wykopów mechaniczne w gruncie kat I-II z transportem urobku na odkład i splantowaniem 3345,70 m3, Nawierzchnia. 7. Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego 31,5-63 mm, z zaklinowaniem klińcem 4-31,5 mm i kruszywem drobnym granulowanym 0,075-4 mm , grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm ( dwuwarstwowo 2x15 cm) 10805,25 m2, Uzupełnienie poboczy. 8. Wykonanie poboczy z gruntu rodzimego (humus ze zdięcia) rozścielenie i zagęszczenie gruntu mechaniczne gr. poboczy 20 cm 898,00 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6 Informacje z banku lub kasy Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawca musi wykazać: dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 7 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego oraz musi być zarejestrowany w okręgowej izbie inżynierów budownictwa. 8 Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: 1. co najmniej 2 samochody średniotonażowe, 2. walec wibracyjny 10t. 3. równiarka. 9 Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 10 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma wykazać wykonanie budowy co najmniej trzech dróg o nawierzchni tłuczniowej o wartości co najmniej 500 000,00 zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Miętne, ul. Główa 3, pok 2 lub 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Miętne, ul. Główa 3, pok 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.