eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieUdzielenie promesy i kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Strzelce Opolskie: Udzielenie promesy i kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870,00 zł
Numer ogłoszenia: 128151 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie promesy i kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Udzielenie promesy kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870,00 zł dla ZOZ w Strzelcach Opolskich. 1.2 Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 2 144 870,00 zł, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dotacji unijnej na rozbudowę Szpitalnego Oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich. KOD CPV: 66130000 Usługi udzielania kredytu. 2. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Realizacja zamówienia przebiegnie w dwóch etapach: 1) Wykonawca udziela promesy kredytu, na okres do udzielenia właściwego kredytu. 2) w przypadku uzyskania przez Zamawiającego dotacji celowej, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia kredytu wg. warunków określonych w pkt. 2.2 SIWZ. 2.2 Warunki udzielenia kredytu 1) Kredyt o wartości 2 144 870,00 zł 2) Rodzaj kredytu: inwestycyjny, 3) Przeznaczenie kredytu: wkład własny do projektu unijnego polegającego na rozbudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich, w oparciu o dotacje unijne. 4) Kwota kredytu: wyrażona w złotych o wartości równej 2 144 870,00 zł, 5) Okres uruchomienia kredytu: do dnia 27.03.2010 roku, 6) Ilość transz: ok. 12, 7) Czas uruchomienia transzy: do 7 dni, licząc od dnia wydania przez Zamawiającego dyspozycji na transzę, 8) Okres kredytowania: 130 miesięcy z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, 9) Okres karencji w spłacie rat kapitału: do 30.07.2011r. z możliwością wcześniejszej spłaty, 10) Okres spłaty kapitału i odsetek: miesięcznie, 11) Okres spłaty kapitału: do dnia 30.12.2020r. 12) Wysokość oprocentowania kredytu: według stawki zaoferowanej w przetargu, 13) Zabezpieczenie spłaty kredytu: poręczenie Rady Powiatu Strzeleckiego na okres kredytowania, 14) oprocentowanie kredytu przeliczane będzie raz w miesiącu na podstawie zmiany stopy WIBOR 3M, wyliczonej zgodnie z poniższą formułą: Oprocentowanie = (marża + Wibor 3M) gdzie: marża - zadeklarowana przez Wykonawcę w druku Ofert (Zał. do SIWZ) - wartość stała, Wibor 3M - stopa procentowa dla depozytów trzymiesięcznych - wartość zmienna wg średnich notowań z poprzedniego miesiąca. 15) prowizja od przyznanego kredytu: jako procent od kolejnej kwoty transzy kredytu, wskazanej w Druku Oferty (Zał. 2 do SIWZ). Prowizja ta będzie zapłacona w czasie do 14 dni, licząc od momentu uruchomienia transzy kredytu. 16) Nie dopuszcza się do składania ofert wariantowych, jak i częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.2. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. 2.3. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY CELEM POTWIERDZENIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 2.1.1. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Oferenta albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2.1.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale albo kopia potwierdzona notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.1.1. 2.1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 2.1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1.1. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2.1.5. W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2.1.6. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 2.1.1. składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: a) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat ZOZ ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ZOZ ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwagi do terminu realizacji zamówienia (pkt II.2) niniejszego ogłoszenia: Termin wydania promesy: do 5 września 2009r. Termin udzielenia kredytu - 27 marca 2010 - 30 grudzień 2020r. Podane terminy udzielenia i spłaty kredytów mają charakter warunkowy, uzależniony od planowej realizacji inwestycji. Terminy mogą ulec przesunięciu w przypadku przesunięcia terminu podpisania umowy o dofinansowanie w ramach RPO, jak i realizacji inwestycji. W takim przypadku zmiany terminów zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. Niniejsze postępowanie związane jest z ubieganiem się przez Zamawiającego o uzyskanie dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, realizowanego środków Unii Europejskiej, celem zabezpieczenia wkładu własnego finansowania projektu pt. Zwiększenie dostępności i jakości specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich poprzez rozbudowę obiektu i zakup nowej specjalistycznej aparatury..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.