eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa papieru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Wrocław: Dostawa papieru
Numer ogłoszenia: 128157 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165836 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę papieru ksero formatu A-4, papieru offset / maszynowego A4 i A3, papieru pakowego, składanki komputerowej, kartonów B3 i papieru kancelaryjnego o parametrach minimalnych wskazanych w załączniku numer 1a do SIWZ. Maksymalna ilość papieru stanowiąca przedmiot dostawy, jak również zamawiana ilość gwarantowana i ilość papieru objętego prawem opcji zostały przedstawione w załączniku numer 1b do SIWZ. Zamawiający gwarantuje zakup 66% każdego z rodzajów papieru wskazanego w załączniku numer 1a. Dostawa pozostałej ilości każdego z rodzajów asortymentu uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. c) Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty na cały asortyment wskazany przez Zamawiającego oraz na całkowitą ilość każdego z rodzajów papieru. d) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup 66% każdego z rodzajów papieru wymienionego w załączniku numer 1a do SIWZ. Dostawa pozostałej ilości uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Warunki skorzystania z prawa opcji: - skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego podyktowanych zużyciem papieru przez jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, - termin, w ciągu którego Zamawiający skorzysta z prawa opcji - Zamawiający złoży zamówienie precyzujące rodzaj i ilości papieru najpóźniej do dnia 28.11.2014 r. w postaci zamówienia częściowego, o którym mowa w §3 ust. 1 istotnych postanowień umowy, - Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, - skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a brak złożenia zamówienia na dostawę ilości papieru objętego opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, - Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienia gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty. f) Miejsce i termin wykonywania dostawy: Dostawy będą realizowane sukcesywnie do magazynu Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć papier w terminie 14 dni licząc od daty złożenia zamówienia częściowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.91.20 - Papier samokopiujący .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116165,99

  • Oferta z najniższą ceną: 115601,20 / Oferta z najwyższą ceną: 119320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.