eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja boisk szkolnych przy Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Gliwice: Modernizacja boisk szkolnych przy Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 128167 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79715 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Dolnej Wsi 74, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 231 32 22, faks 032 231 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk szkolnych przy Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejących obiektów sportowych i zagospodarowania terenu. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie modernizacji boisk przyszkolnych oraz zagospodarowania terenów na terenie Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach, ul. Dolnej Wsi 74. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - demontaże i wyburzenia (nawierzchnie utwardzone boisk i nawierzchnie ciągów pieszych, ogrodzenie i inne), - budowę dwóch boisk wielofunkcyjnych ze strefą ochronną o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem i piłkochwytami oraz malowanymi liniami boisk - wykonanie skoczni do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej wraz z zeskocznią - wykonanie ciągów pieszych, pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów terenowych - wykonanie elementów małej architektury - dostawa i montaż wyposażenia rekreacyjnego - wykonanie odwodnieni boisk i terenu, - wykonanie oświetlenia boisk. - wykonanie ogrodzenia terenu - wykonanie trawników i nasadzeń - wykonanie systemu monitoringu zewnętrznego W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą (część opisowa, część rysunkowa), wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze) - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy, jeśli jest wymagane - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. - wykona zabezpieczenie wykopów na czas ich wykonywania - wykona malowanie linii boisk na nawierzchni poliuretanowej - będzie przestrzegał postanowień pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót Podstawowe wielkości charakteryzujące zakres prac: Zestawienie powierzchni projektowanego zagospodarowania terenu: Boisko wielofunkcyjne Bw1 (wraz ze strefą ochronną) 677,1 m2 Boisko wielofunkcyjne Bw2 (wraz ze strefą ochronną) 251,8 m2 Skocznia do skoku w dal 73,3 m2 Nawierzchnia - schody, pochylnie, chodniki wraz z placem ok. 722 m2 Zieleń (trawniki) ok. 300 m2 ogrodzenie - długość około 215,4 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - przedmiar robót - modernizacja boisk (załącznik 7.1) - przedmiar robót - monitoring (załącznik 7.2) - dokumentacja projektowa robót - modernizacja boisk (załącznik 8.1) - specyfikacja techniczno-materiałowa - monitoring (załącznik 8.2) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - modernizacja boisk (załącznik 9.1) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót monitoring (załącznik 9.2) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat , licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) zamawiający stawia następujące wymagania techniczne dla nawierzchni poliuretanowej Nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm - wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia winna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, i służyć do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów lekko-atletycznych, boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych .Tak wykonaną warstwę pokrywa się warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tę wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny . Grubość warstwy użytkowej 2-3mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl - bip w zakładce Zamówienia publiczne jednostek miejskich. Uwaga: w przypadku rozbieżności parametrów i wymogów technicznych i jakościowych: robót, materiałów, urządzeń opisanych w: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót właściwe i wymagane przez zamawiającego będą te parametry i wymogi techniczne i jakościowe: robót, materiałów, urządzeń, które są najwyższe i najkorzystniejsze...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bellsport Grzegorz Leszczyński, ul. Hutnicza 4, 41-923 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 948409,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 695816,76

  • Oferta z najniższą ceną: 695816,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1298329,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.