Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Bełchatów: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I MYJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 128217 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I MYJĄCYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis, wielkość i zakres: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części (Pakiety nr I - IV): Pakiet nr I 1. Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych. 24 000 l roztworu roboczego 2. Płynny preparat myjąco - dezynfekujący, do narzędzi chirurgicznych i termolabilnych. Opakowanie handlowe do 6 kg/l.- 120 000 l. roztworu roboczego /0,5%/. 10 szt. pompek dozujących Opakowanie handlowe do1 kg/l. -15 000 l roztworu roboczego /2%/ miarka dozująca 0.5 l. w ilości 25 szt. 3. Preparat gotowy w postaci piany do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi - 60 opakowań . Pakiet nr II 1. Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych - 720 opakowań 1a. Spryskiwacze do preparatu z pozycji 1 - 60 sztuk. 2. Preparat do szybkiej dezynfekcji w postaci chusteczek gotowy do użycia. Opakowanie trwałe 200 szt.- 60 op. Wkłady wymienne 200 szt. - 600 op. 3. Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością / w tym jaj konsumpcyjnych/ - 2400 l. roztworu roboczego Pakiet nr III - Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, przedmiotów i sprzętu - 48 000 l. Pakiet nr IV - Preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu na oddziale neonatologii: 1. Preparat myjąco dezynfekujący o wymaganym - w ilości na 6000 l. roztworu. 2. Preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni / także zanieczyszczonej substancjami organicznymi / - 60 op. Opis wymagań Zamawiającego, jakie muszą spełniać oferowane preparaty (np. wielkość opakowania, właściwości) określa Rozdz. XVIII SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia / nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2, par. 1 ust. 2 pkt 2 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o łącznej wartości tych zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość brutto wynikająca ze złożonej oferty przetargowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1. Druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2. Formularz asortymentowo-cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3. pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1., a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie,97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - Sekcja Zamówień Publicznych (pok. nr 92).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie,97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych. 24 000 l roztworu roboczego 2. Płynny preparat myjąco - dezynfekujący, do narzędzi chirurgicznych i termolabilnych. Opakowanie handlowe do 6 kg/l.- 120 000 l. roztworu roboczego /0,5%/. 10 szt. pompek dozujących Opakowanie handlowe do1 kg/l. -15 000 l roztworu roboczego /2%/ miarka dozująca 0.5 l. w ilości 25 szt. 3. Preparat gotowy w postaci piany do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi - 60 opakowań ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych - 720 opakowań 1a. Spryskiwacze do preparatu z pozycji 1 - 60 sztuk. 2. Preparat do szybkiej dezynfekcji w postaci chusteczek gotowy do użycia. Opakowanie trwałe 200 szt.- 60 op. Wkłady wymienne 200 szt. - 600 op. 3. Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością / w tym jaj konsumpcyjnych/ - 2400 l. roztworu roboczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, przedmiotów i sprzętu - 48 000 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr IV - Preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu na oddziale neonatologii: 1. Preparat myjąco dezynfekujący o wymaganym - w ilości na 6000 l. roztworu. 2. Preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni / także zanieczyszczonej substancjami organicznymi / - 60 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Dostawa koncentratów do dializ
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- Dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.