Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Szczytno: Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Internatu Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 128255 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych, ul. Kasprowicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6243145, fax 089 6243145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkn.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Internatu Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Szczytnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Internatu Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Szczytnie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.10.00 - 45.41.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy; 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z wykonaniem niniejszego zamówienia - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3) dysponowanie odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jednego kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż: a) budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (kontraktowego) na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych), obejmującego swoim zakresem całość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5) zaoferowanie minimum 3-letniego (trzyletniego) okresu gwarancji na oferowane wykonanie robót remontowych - okres gwarancji podlega ocenie. Okres rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż: a) budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z dokumentami, potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wskazane powyżej (w ppkt. a i b) uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności ww. osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 5) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (kontraktowego) na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł; ubezpieczenie musi obejmować swoim zakresem całość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; powyższe wymaganie będzie spełnione łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli suma kwot ubezpieczeń każdego z nich będzie równa lub większa niż 100.000 zł; 6) W przypadku, gdy wykonawca określa w ofercie zatrudnienie podwykonawców Zamawiający żąda, żeby wykonawca złożył, jako integralną część oferty, wykaz podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im części zamówienia oraz ich wartościami brutto (wg załącznika nr 9 do SIWZ); 2. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4 (dotyczy tylko dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby do nadzoru robót i zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) i 5 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy). 3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, tj. wykonawców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum: 1) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3 i 5 muszą być załączone w ofercie przez każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą; 2) warunki, określone w § 5 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 muszą być spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 6 odnośnie terminów stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkn.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych 12-100 Szczytno, ul. Kasprowicza 1, pok. nr 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych 12-100 Szczytno, ul. Kasprowicza 1, pok. nr 26 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno
- Remont drogi powiatowej nr 1500N Dębówko - Kobyłocha - Trelkówko - dr. woj. nr 600 od km 0+000 do km 3+310
- Dostawa materiałów stolarskich
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.