Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Wojnicz: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WOJNICZ W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 128291 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Wojniczu, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, fax 014 6790100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WOJNICZ W ROKU SZKOLNYM 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WOJNICZ W ROKU SZKOLNYM 2006/2007. 2.Nomenklatura niniejszego zamówienia: CPV - 60113100-4 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych. 3.W zakres usługi wchodzi dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wojniczu, Publicznego Gimnazjum w Wojniczu, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi i Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Olszynach Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z obsługą, któ-ra zapewnieni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów autobusem. 4.Usługa będzie świadczona 4 autobusami, jako komunikacja zamknięta na niżej wymienionych trasach przywozu i odwozu: TRASA NR I WIĘCKOWICE, RUDKA, SUFCZYN, PODLESIE, WOJNICZ TRASA NR II DĘBINA ZAKRZOWSKA, DĘBINA ŁĘTOWSKA, ZAKRZÓW, WOJNICZ TRASA NR III ŁUKANOWICE, ISEP, WOJNICZ TRASA NR IV WIELKA WIEŚ, MILÓWKA, WOJNICZ 5.Zamawiający wymaga aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transpor-tu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobo-wiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych po-jazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32,poz. 262 ) 6.Usługa będzie świadczona wg ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół - rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów, będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia otrzyma rozkład kursów autobusów najpóźniej w dniu podpisania przez Niego umowy. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) czterech autobusów, które mają spełniać warunki wymagane dla autobusów szkolnych o liczbie miejsc minimum 39 osób. b) w razie awarii - zastępczego środka transportu. c) w każdym autobusie - osobę do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami. 8. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało: a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie, c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu, f) przeprowadzenie uczniów przez jezdnię do budynku szkoły, odbiór uczniów ze szkoły do autobus, g) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu. 9. Zamawiający szacuje, że na wyżej wymienionych trasach Wykonawca będzie mu-siał wykonać codziennie łącznie ok. 300 km 10. Liczba dni nauki w roku szkolnym 2007/2008 objętych zamówieniem przyjęta przez Zamawiającego wynosi 183 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,- zł ( słownie: cztery tysiące złotych ) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 06 sierpnia 2007 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach. a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253; Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537 ). 5. Wybór formy wadium należy do wykonawcy. 6. Jeśli wadium będzie wniesione w pieniądzu powinno być wpłacone w drodze przelewu bankowego bezpośrednio z rachunku bieżącego wykonawcy na wydzielony rachunek pełnomocnika zamawiającego - Gminny Zespół Ekonomiczno - Admini-stracyjny Szkół w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 25 85890006 0010 0000 0358 0001. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 7. Wadium w innej formie niż pieniądzu ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Gminnego Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Wojniczu ul. Rynek 1, w pokoju nr 1 - nie później niż do dnia 06 sierpnia 2007 roku do godz. 12:30. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania; c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub który został wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda, od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. b) aktualne dokumenty świadczące o uprawnieniach wykonawcy do przewozu osób ( licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób ), W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonaw-ca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. f) oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dodatek nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. g) oświadczenia że wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń, zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty i że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez Wykonawcę zaakceptowany i zobowiązanie, że w przypadku wyboru Jego oferty zostanie zawarta umowa na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczony przez Zamawiającego - dodatek nr 3 do SIWZ W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, to właściwe dokumenty muszą być złożone - przez każdy podmiot osobno. 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświad¬czenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonania w okresie ostatnich trzech lat ( przed dniem wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres pro¬wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dowozie uczniów do szkół w okresie minimum jednego roku szkolnego, z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum 4 osobami - którzy mają prawa jazdy uprawniające ich do prowadzenia autobusów oraz posiadają co najmniej 5 - letni staż pracy w charakterze kierowcy autobusu. Wykonawca musi też wykazać, że dysponuje co najmniej 4 osobami - które będą sprawować opiekę nad uczniami w czasie wykonywania usługi przewozowej. Do oferty muszą być załączone kserokopie prawa jazdy kierowców. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. c) dokumenty świadczące o posiadanych środkach transportowych przydatnych do wykonania usługi ( kserokopie dowodów rejestracyjnych ). Wymaga się, aby wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dys-ponował min. 4 autobusami o liczbie miejsc od 39 i większej, a także musi wyka-zać, że dysponuje w razie awarii - zastępczym środkiem transportu wraz z obsługą. Ponadto zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia dobrego stanu technicznego pojazdów wykonawca przedłożył w ofercie aktualne badania diagnostyczne autobusów - dopuszczające je do ruchu drogowego oraz ubezpieczenie OC pojazdów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachu¬nek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 20 000,- zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ). Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. b) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu po¬twierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wyżej wymieniony warunek - podmioty te mogą spełniać łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpowiednich dokumentów, o których mowa wy-żej, składa dokument lub dokumenty, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidywane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju. W którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kra-ju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do złożonej oferty. 6. Gdy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także: dokument potwierdzający wniesienie wadium; 8. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 9. Zamawiający zgodnie z treścią przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Wojniczu 32-830 Wojnicz, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:30, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Wojniczu 32-830 Wojnicz, ul. Rynek 1 pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.