Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Gliwice: Zorganizowanie i prowadzenie Centrum Integracji Społeczno - Zawodowej Osób Niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 128306 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie Centrum Integracji Społeczno - Zawodowej Osób Niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent zobowiązany jest do zapewnienia lokalu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w którym realizowane będzie zadanie. Ilość miejsc w Centrum Integracji Społeczno - Zawodowej: a) 30 miejsc w ramach realizowania części warsztatowej, b) 170 osób w ramach realizowania części z zakresu specjalistycznego poradnictwa. Zakres usług świadczonych podczas realizowanego programu aktywności lokalnej w Centrum Integracji Społeczno-Zawodowej dla 200 osób niepełnosprawnych: Część warsztatowa - w formie treningów umiejętności społecznych dla 30 osób, Część z zakresu specjalistycznego poradnictwa dla kolejnych 170 osób niepełnosprawnych, Część z zakresu działań towarzyszących dla 30 osób W ramach prowadzenia Centrum wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania festynu integracyjnego dla około 100 osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.32.00.00 - Usługi społeczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie musi wykazać się zrealizowaniem usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w szczególności: a. zrealizowaniem co najmniej jednego zadania dla minimum 30 osób, w tym osób niepełnosprawnych, obejmującego min. 160 godzin świadczonych usług w formie warsztatowo - klubowej, b. zrealizowaniem min. 2 imprez o charakterze integracyjnym na rzecz osób niepełnosprawnych, c. zrealizowaniem min. 1 festynu dla 100 osób niepełnosprawnych. Wykonawca musi dysponować odpowiednim obiektem/lokalem na terenie Gliwic, usytuowanym w jednej z dzielnic: Zatorze, Szobiszowice lub Śródmieście, przystosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych (winda lub podjazd) z możliwością zapewnienia miejsc dla 200 uczestników programu zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Lokal winien spełniać wymogi dotyczące ochrony przeciwpożarowej oraz higieny i ochrony zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje: - socjolog posiadający wykształcenie wyższe (magisterskie) socjologiczne, prowadzący zajęcia dla osób niepełnosprawnych w co najmniej jednym programie, - informatyk (student informatyki lub osoba z wykształceniem wyższym informatycznym), prowadzący zajęcia z zakresu informatyki dla osób niepełnosprawnych w co najmniej jednym programie, - animator kultury posiadający wykształcenie wyższe (magisterskie) pedagogiczne, uczestniczący jako instruktor zajęć kulturalnych w co najmniej jednym programie, - psycholog posiadający wykształcenie wyższe (magisterskie) psychologiczne, prowadzący zajęcia z zakresu psychologii dla osób niepełnosprawnych w co najmniej jednym programie, - prawnik posiadający wykształcenie prawnicze wyższe magisterskie, - pracownik socjalny posiadający wykształcenie wyższe, pracujący z osobami niepełnosprawnymi, - doradca zawodowy posiadający wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe, prowadzący doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych w co najmniej jednym programie, - koordynator, uczestniczący w realizacji co najmniej jednego projektu na stanowisku koordynatora projektów społecznych. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w ust. 9 pkt 1, na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust.1 i2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu programu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w lit. a), składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: opsgliwice.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat - pok. nr 29 Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. /Czas na zmiany/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Łysomice"
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Dobrzyń nad Wisłą w roku 2025
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Złotowa w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.