eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Inowrocław: Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 128308 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Hm. Marcina Strachanowskiego - długości 167,75 m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości 2 m każdy - wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Powstańców Warszawy, zgodnie z projektem budowlanym - z uwzględnieniem następujących zmian: kostka brukowa betonowa, szara, grafitowa i czerwona, grubości 10 cm zostaje zastąpiona kostką brukową betonową grubości 8 cm, kolor - szary; krawężniki betonowe o wymiarach 20x22x100 cm oraz 20x30x100 cm zastępuje się odpowiednio krawężnikami betonowymi o wymiarach: 15x22x100 cm; 15x30x100 cm; 12x25x100 cm. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej, podłączenie wpustów deszczowych, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów; podbudowa: warstwa wzmacniająca podłoże gr. 25 cm - grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym; podbudowa zasadnicza gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - kolor kostki szary; 3) wykonanie krawężników i obrzeży, 4) regulacja urządzeń podziemnych i wymiana pokryw nastudziennych, 5) wykonanie trawnika, 6) urządzenie tymczasowej organizacji ruchu, 7) oznakowanie organizacji ruchu tymczasowe i oznakowanie docelowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Część II - przebudowa ulicy Jakuba Jasińskiego w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jakuba Jasińskiego w Inowrocławiu - długości 137 m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości ok. 2 m każdy - zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do ul. Macieja Wierzbińskiego, odtworzenie nawierzchni, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów, krawężników i obrzeży: warstwa ścieralna jezdni z asfaltobetonu o gr. 4 cm, warstwa wiążąca z asfaltobetonu o gr. 4cm, podbudowa w-wa górna z tłucznia 16-31,5 o grubości 8cm, w-wa dolna z tłucznia 31,5-63 o grubości 15cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm; krawężniki i oporniki na ławie betonowej B-15 z oporem; chodnik (kostka szara) o całkowitej grubości 34cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 12 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm; obrzeża na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 6 cm; wjazdy (kostka czerwona) o całkowitej grubości 39 cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 20 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm; 3) regulacja urządzeń podziemnych, 4) wykonanie urządzeń tymczasowej organizacji ruchu, 5) oznakowanie pionowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Część III - budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika o szerokości 1,5 m i ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m - w ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu, odcinek od ul. 800-lecia do ul. Budowlanej - łączna długość układu ścieżki i chodnika wynosi 329,47 m. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, usunięcie drzew, roboty rozbiórkowe; 2) roboty zabezpieczające infrastrukturę podziemną (kable energetyczne); 3) roboty ziemne - przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych - wykonania koryta pod konstrukcję nawierzchni ścieżki i chodnika należy w miejscach występowania darniny usunąć warstwę humusu gr. 15 cm; następnie wykonać roboty ziemne zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi; w ramach robót ziemnych objęto również formowanie skarp, plantowanie i porządkowanie terenu na szerokości 5,0 m od krawędzi zewnętrznych projektowanego obiektów; 4) podbudowy o konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku o wskaźniku wodoprzepuszczalności k większym lub równym 2 m/dobę grubości 15 cm, - warstwa podbudowy z chudego betonu gr. 10 cm, - nawierzchnię z kostki betonowej brukowej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm; 5) obrzeża betonowe - obramowanie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 układanym na podsypce cementowo - piaskowej; 6) nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej, na podsypce cementowo piaskowej, ścieżka rowerowa - kostka czerwona, chodnik - kostka szara; 7) roboty uzupełniające - porządkujące teren; 8) tereny zielone; 9) odwodnienie - odwodnienie ścieżki i chodnika poprzez ukształtowanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo. W miejscu najniższego punktu niwelety, gdzie po opadach deszczowych powstają zalewiska zaprojektowano dwa wpusty uliczne odprowadzające wodę do istniejącej kanalizacji deszczowej; 10) oznakowanie pionowe i poziome. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2, 45.23.32.53-7, 45.23.31.62-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na część II i III zamówienia, natomiast wykonawcy składający ofertę na I część zamówienia mają obowiązek wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty branży drogowej o wartości min.: część I - 400 000 zł każda, część II - 250 000 zł każda, część III - 150 000 zł każda. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych (dotyczy wszystkich części zamówienia). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: część I - 350 00,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł), część II - 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), część III - 130 000 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy, w którym należy dodatkowo podać wysokość oferowanych czynników produkcji (rbg, M, S, Ko, Z).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy uzasadniona bezpieczeństwem ludzi i mienia, ochroną środowiska, itp., za zgodą autora dokumentacji projektowej, a w konsekwencji wprowadzenie robót zamiennych, b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: - wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, - wystąpienia robót dodatkowych; przyjmuje się następujące zasady wyceny robót dodatkowych (lub zamiennych): rozliczenie na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: ceny czynników produkcji ( rbg, M, S, Ko, Z ) zostaną przyjęte z kosztorysu ofertowego złożonego przez wykonawcę. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR zastosowane zostaną pozycje KNNR, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego, - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp. - działania siły wyższej, - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, d) zmiana warunków finansowania zamówienia, e) zmiana na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie inspektor nadzoru i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta F. D. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 28.05.2010r. do godziny 10:00 w punkcie informacyjno-podawczym Biura Obsługi Interesantów i Kontroli UM Inowrocławia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Hm. Marcina Strachanowskiego - długości 167,75 m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości 2 m każdy - wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Powstańców Warszawy, zgodnie z projektem budowlanym - z uwzględnieniem następujących zmian: kostka brukowa betonowa, szara, grafitowa i czerwona, grubości 10 cm zostaje zastąpiona kostką brukową betonową grubości 8 cm, kolor - szary; krawężniki betonowe o wymiarach 20x22x100 cm oraz 20x30x100 cm zastępuje się odpowiednio krawężnikami betonowymi o wymiarach: 15x22x100 cm; 15x30x100 cm; 12x25x100 cm. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej, podłączenie wpustów deszczowych, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów:; podbudowa: warstwa wzmacniająca podłoże gr. 25 cm - grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym; podbudowa zasadnicza gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - kolor kostki szary; 3) wykonanie krawężników i obrzeży, 4) regulacja urządzeń podziemnych i wymiana pokryw nastudziennych, 5) wykonanie trawnika, 6) urządzenie tymczasowej organizacji ruchu, 7) oznakowanie organizacji ruchu tymczasowe i oznakowanie docelowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jakuba Jasińskiego w Inowrocławiu - długości 137 m, m, szerokość jezdni 6 m, chodniki obustronne szerokości ok. 2 m każdy - zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: 1) budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do ul. Macieja Wierzbińskiego, odtworzenie nawierzchni, 2) wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów, krawężników i obrzeży: warstwa ścieralna jezdni z asfaltobetonu o gr. 4cm, warstwa wiążąca z asfaltobetonu o gr. 4cm, podbudowa w-wa górna z tłucznia 16/31,5 o grubości 8 cm, w-wa dolna z tłucznia 31,5/63 o grubości 15cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15cm; krawężniki i oporniki na ławie betonowej B-15 z oporem; chodnik (kostka szara) o całkowitej grubości 34cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 12 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm; obrzeża na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 6 cm; wjazdy (kostka czerwona) o całkowitej grubości 39 cm: betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr 4cm, podbudowa z betonu B-10 o grubości 20 cm oraz warstwa odsączająca z piasku o grubości 15 cm; 3) regulacja urządzeń podziemnych, 4) wykonanie urządzeń tymczasowej organizacji ruchu, 5) oznakowanie pionowe. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Harcmistrza Marcina Strachanowskiego, ulicy Jakuba Jasińskiego oraz budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ulicy 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu - część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika o szerokości 1,5 m i ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m - w ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu, odcinek od ul. 800-lecia do ul. Budowlanej - łączna długość układu ścieżki i chodnika wynosi 329,47 m. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, usunięcie drzew, roboty rozbiórkowe; 2) roboty zabezpieczające infrastrukturę podziemną (kable energetyczne); 3) roboty ziemne - przed przystąpieniem do wykonania robót ziemnych - wykonania koryta pod konstrukcję nawierzchni ścieżki i chodnika należy w miejscach występowania darniny usunąć warstwę humusu gr. 15 cm; następnie wykonać roboty ziemne zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi; w ramach robót ziemnych objęto również formowanie skarp, plantowanie i porządkowanie terenu na szerokości 5,0 m od krawędzi zewnętrznych projektowanego obiektów; 4) podbudowy o konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku o wskaźniku wodoprzepuszczalności k - większym lub równym 2 m/dobę, grubości 15 cm, - warstwa podbudowy z chudego betonu gr. 10 cm, - nawierzchnię z kostki betonowej brukowej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 8 cm; 5) obrzeża betonowe - obramowanie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 układanym na podsypce cementowo - piaskowej; 6) nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej brukowej, na podsypce cementowo piaskowej, ścieżka rowerowa - kostka czerwona, chodnik - kostka szara; 7) roboty uzupełniające - porządkujące teren; 8) tereny zielone; 9) odwodnienie - odwodnienie ścieżki i chodnika poprzez ukształtowanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo. W miejscu najniższego punktu niwelety, gdzie po opadach deszczowych powstają zalewiska zaprojektowano dwa wpusty uliczne odprowadzające wodę do istniejącej kanalizacji deszczowej; 10) oznakowanie pionowe i poziome. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, 3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.32.53-7, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.