Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-31
Olsztyn: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej oraz medycznej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 128309 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej oraz medycznej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej oraz medycznej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.2.Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga dołączenia do oferty: 4.1 Katalog (folder) zawierający opis i specyfikację parametrów technicznych oferowanego asortymentu w zakresie części od 1 do 20. Każdy Wykonawca na potwierdzenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, zobowiązany jest do dostarczania katalogów. 5.W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1.1.zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 1.2.zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: a)niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, b)wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie. 3. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 305 ul. Oczapowskiego 2 10-719 Olsztyn...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311 ul. Oczapowskiego 2 10-719 Olsztyn...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wagi techniczne precyzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi techniczne precyzyjne - 2 sztuki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompaktowa waga laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompaktowa waga laboratoryjna - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wirówka hematokrytowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka hematokrytowa - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sumator hematologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dwuokularowy transmisyjny mikroskop stereoskopowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwuokularowy transmisyjny mikroskop stereoskopowy - 6 sztuk zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Falownik do sterowania silnikiem o mocy co najmniej 4 kW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Falownik do sterowania silnikiem o mocy co najmniej 4 kW - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Miernik czasu ssania kapilarnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik czasu ssania kapilarnego - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szafa termostatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa termostatyczna - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenie do pomiaru natężenia promieniowania słonecznego - luksomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru natężenia promieniowania słonecznego - luksomierz - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Homogenizator wirnikowy z oprzyrządowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Homogenizator wirnikowy z oprzyrządowaniem - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wiskozymetr kapilarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiskozymetr kapilarny - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Precyzyjny wiskozymetr kapilarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Precyzyjny wiskozymetr kapilarny - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ph-metr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ph-metr - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Palnik rtęciowy 100W kompatybilny z mikroskopem epifluorescencyjnym BX51 Olympus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palnik rtęciowy 100W kompatybilny z mikroskopem epifluorescencyjnym BX51 Olympus - 3 sztuki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Młynek laboratoryjny A 11 basic z wyposażeniem - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Młynek laboratoryjny A 11 basic z wyposażeniem - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Destylator elektryczny typ DE20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Destylator elektryczny typ DE20 - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 4 kanałowy Aparat EEGDigiTrack Biofeedback z modułem EEG Biofeedback PLUS do zapisu i pełnej analizy sygnału EEG warz z QEEG z dodatkowymi modułami stymulacyjnymi oraz zapasowym kompletem elektrod usznych, miseczkowych, pas przewodząco - klejących i ściernych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 kanałowy Aparat EEGDigiTrack Biofeedback z modułem EEG Biofeedback PLUS do zapisu i pełnej analizy sygnału EEG warz z QEEG z dodatkowymi modułami stymulacyjnymi oraz zapasowym kompletem elektrod usznych, miseczkowych, pas przewodząco - klejących i ściernych - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rotor do wirówki Thermo Scientific RC6 Plus z możliwością wirowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do wirówki Thermo Scientific RC6 Plus z możliwością wirowania - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Termomikser z blokiem do intensywnego mieszania próbek w regulowanych warunkach termicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomikser z blokiem do intensywnego mieszania próbek w regulowanych warunkach termicznych - 1 sztuka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Mikrofalowy autoklaw do sterylizacji mediów płynnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrofalowy autoklaw do sterylizacji mediów płynnych - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja zaoferowanego asortymentu - 10
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach działania FENX.01.01 Efektywność energetyczna priorytet FENX.01 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi wraz z wdrożeniem, zagwarantowaniem wsparcia technicznego producenta Systemu i przeprowadzeniem warsztatów powdrożeniowych.
- Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie grupowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, obręb Orzyny, gmina Dźwierzuty - Etap I: budynki nr: 1-5
- Pieczywo na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Dostawa stanowiska laboratoryjnego do badania zabezpieczeń prądnic okrętowych wraz z oprzyrządowaniem testowym i pomiarowym dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup aparatu USG okulistycznego, tomografu okulistycznego oraz aparatu RTG ramię C
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.