Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Kraków: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do internetu wraz zachowaniem dotychczasowych numerów oraz transmisji danych poprzez prywatny APN.
Numer ogłoszenia: 128342 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do internetu wraz zachowaniem dotychczasowych numerów oraz transmisji danych poprzez prywatny APN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do internetu wraz z zachowaniem dotychczasowych numerów oraz transmisji danych poprzez prywatny APN dla następujących grup grupa I Liczba numerów telefonicznych 6, połączenia krajowe bez limitu Minimalny pakiet 3 GB dla każdej karty SIM Transmisja danych dostęp do baz i internetu poprzez prywatny APN i sieć SMMK Zakończenie dotychczasowej umowy dla 5 pięciu numerów dnia 31.08.2016 r. kończy się umowa z dotychczasowym operatorem Polkomtel Sp. z o.o, wymagane przeniesienie/utrzymanie wszystkich numerów,1 jeden nowy numer nowa umowa powinna bez przerw obowiązywać od 01.09.2016 r. do 31.08.2018 r. APN prywatny. Grupa II Liczba numerów telefonicznych 76, połączenia krajowe bez limitu Minimalny pakiet 100 MB dla każdej karty SIM Dostęp do internetu poprzez sieć operatora, włączane wyłączane na zlecenie Zamawiającego dla każdego numeru wyższego pakietu internetowego o limicie 500 MB,1 GB miesięczna opłata za włączony dodatkowy pakiet będzie powiększać abonament za połączenia głosowe dla 71 siedemdziesięciu jeden numerów dnia 31.08.2016 r. kończy się umowa z dotychczasowym operatorem Polkomtel Sp. z o.o, wymagane przeniesienie utrzymanie wszystkich numerów, 5 pięć nowych numerów, nowa umowa powinna bez przerw obowiązywać od 01.09.2016 r. do 31.08.2018 r. APN publiczny Grupa III Liczba numerów telefonicznych 9, 3 GB dla każdej karty SIM Dostęp do internetu poprzez sieć operatora dnia 31.08.2016 r. kończy się umowa z dotychczasowym operatorem Polkomtel Sp. z o.o, nowa umowa z zachowaniem 9 dziewięciu dotychczasowych numerów powinna bez przerw obowiązywać od 01.09.2016 r. do 31.08.2018, wymagane przeniesienie utrzymanie wszystkich numerów, APN publiczny. Grupa IV Liczba numerów telefonicznych 4, 3 GB dla każdej karty SIM Transmisja danych dostęp do baz poprzez prywatny APN i sieć SMMK, APN prywatny, 4 cztery nowe numery nowa umowa powinna bez przerw obowiązywać od 01.09.2016 r. do 31.08.2018 r. Połączenia krajowe to w ramach zaproponowanej w formularzu ofertowym opłaty abonamentowej, usługi obejmujące połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych i sieci stacjonarnych, wiadomości SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych, poczty głosowej na terenie kraju, po wykorzystaniu limitu następuje tylko ograniczenie prędkości bez ponoszenia dodatkowych opłat. W celu realizacji powyższego zamówienia Wykonawca dostarczy 95 kart SIM do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz numerów telefonów (numery te będą podlegać utrzymaniu/przeniesieniu), Zamawiający przekaże przy podpisaniu umowy wybranemu Wykonawcy. Uśredniony ruch w jednym miesiącu na podstawie I kwartału 2016 roku międzynarodowe 5 min, Plus 3937 min Orange 1968 min T-Mobile 2579 min P4 3538 min inne komórkowe i inne połączenia 140 min stacjonarne 1250 min SMS krajowy 3311 szt MMS krajowy 75 szt Podane ilości minut należy traktować szacunkowo i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu, ani też ilości minut w czasie realizacji umowy. Prywatny kanał APN a. wykonawca uruchomi w swojej sieci prywatny APN ze statycznym przydziałem adresów IP, dostępny wyłącznie dla kart SIM Zamawiającego. Usługą prywatnego APN musi objąć wszystkie aktywne karty SIM z grupy I i IV, bezpłatne włączenie do prywatnego APN aktywnych kart lub nowo dokupionych, tylko na żądanie Zamawiającego, parametry techniczne usługi APN zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia, c. b. wszystkie połączenia z Internetem oraz transmisja danych dla kart SIM z grupy I i IV muszą odbywać się przez prywatny APN, natomiast publiczny APN ma być dostępny dla pozostałych aktywnych kart SIM, tj z grupy II i III. Prywatny APN nie może umożliwiać połączeń z Internetem bezpośrednio, połączenia takie muszą być realizowane wyłącznie przez sieć Zamawiającego, d. dla komunikacji z siecią Zamawiającego Wykonawca zakończy połączenie do APN stykiem Ethernet 100 Mbps full dupleks w serwerowni w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie lub zestawi kanał za pomocą szyfrowanego tunelu IPSEC oraz tunelu GRE przez publiczną sieć Internet do urządzeń Zamawiającego, e. Wykonawca zapewni możliwość transmisji danych w zakresie dostępu do internetu, z wykorzystaniem prywatnego APN w technologiach GPRS, EDGE, HSDPA oraz LTE i innych w zależności od zasięgu posiadanych stacji bazowych lub przekaźnikowych, f. Wykonawca zapewni realizacje usług głosowych i dostępu do Internetu także dla kart SIM z grupy I i IV w przypadku przejścia użytkownika z APN prywatnego do publicznego. Wymogi dotyczące usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii komórkowej a. bezpłatna aktywacja każdego numeru, b. rozliczanie sekundowe od początku połączenia, bez opłat inicjacyjnych za rozpoczęcie połączenia, c. Zamawiający nie dopuszcza opłat aktywacyjnych za nowe karty SIM, d. dostarczenie do siedziby Zamawiającego na koszt własny kart SIM, w terminie ustalonym z osobą wymienioną w umowie do kontaktów ze strony Zamawiającego, nie później, niż do dnia 26 sierpnia 2016 r., e. aktywacja kart nastąpi o północy z 31 sierpnia na 1 września 2016 roku. Karty muszą zapewnić możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 250 wpisów i powinny być zabezpieczone przed uruchomieniem czterocyfrowym kodem PIN. W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN, karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu kodu PUK, podanego Zamawiającemu przez Wykonawcę przy dostarczeniu kart, f. wymiana kart SIM: w przypadku uszkodzenia,kradzieży, utraty, zablokowania lub innych zdarzeń z winy użytkownika, ma być uwzględniona w cenie wynikającej z cennika usług, g. bezpłatna wymiana kart SIM w przypadku uszkodzeń, niezależnych od użytkownika lub w przypadku potrzeby wymiany kart SIM na inny rodzaj mini SIM micro SIM nano SIM chodzi o przypadki nabycia przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy aparatu telefonicznego komórkowego, wymagającego odpowiedniego rodzaju karty SIM. W obu przypadkach dostawa kart SIM na koszt Wykonawcy, h. w przypadku Wykonawcy innego niż Polkomtel Sp. z o.o., będzie wymagane przeprowadzenie procedury przejęcia i aktywacji numerów od dotychczasowego dostawcy usługi oraz pokrycie kosztów przeniesienia, obejmującej 85 aktywacji. Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu do operatorów krajowych, w sprawach związanych z przenoszeniem świadczonych przez nich usług do sieci Wykonawcy. UWAGA przeniesienie numerów telefonicznych nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 6 godzin, pomiędzy godziną 0:00, a godziną 7:00, i. bezpłatna wymiana numerów max. 5 dla wszystkich numerów w okresie obowiązywania umowy, j. Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usługi poczty głosowej na terenie kraju. Poczta głosowa będzie oddzwaniała do numeru abonenckiego w przypadku dokonania nagrania na poczcie głosowej, k. zapewnienie, aby w okresie trwania umowy na numery Zamawiającego nie były wysyłane jakiekolwiek reklamy i ogłoszenia przez operatora. Dodatkowo wymaga się, domyślnego zablokowania z możliwością włączenia przez Zamawiającego poprzez dostęp on line, połączeń głosowych Premium, SMS Premium, połączeń w ramach roamingu oraz międzynarodowych. l. Wykonawca zapewni świadczenie usługi poczty głosowej, której koszt będzie wliczony w koszt abonamentu. Usługa poczty głosowej musi zapewnić, powiadamianie o nowych wiadomościach przez SMS, powiadamianie o nowych wiadomościach przez oddzwonienie, rejestrowanie prób połączeń od osób, które próbowały się dodzwonić, a nie zostawiły wiadomości, ustawienie własnego powitania, bezpłatna poczta głosowa dotyczy wyłącznie połączeń krajowych. Wymogi dotyczące usługi telekomunikacyjnej w zakresie dostępu do internetu a. Wykonawca zapewni transmisję danych, przy wykorzystaniu technologii GPRS, EGDE, UMTS, HDSPA, HSUPA oraz LTE stosownie do zasięgu posiadanych stacji bazowych, przekaźnikowych, b. taktowanie odbywać się będzie maksimum, co 10 kB na terenie kraju, rozliczanie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu, będzie przeprowadzane na zasadach miesięcznego abonamentu, stała opłata z góry, niezależna od ilości przesłanych danych, c. blokada usług transmisji głosowej, SMS, MMS itp. Dodatkowe wymogi dotyczące całości przedmiotu zamówienia a. usługa telekomunikacyjna musi być świadczona, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b. usługa telekomunikacyjna musi umożliwiać dostęp do usług telefonii 3 generacji UMTS, w zależności od zasięgu posiadanych stacji bazowych lub przekaźnikowych, c. zasięg świadczonych usług telefonii komórkowej musi wynosić co najmniej 90 procent powierzchni kraju oraz 100 procent, w granicach terytorialnych otwartej przestrzeni miasta Kraków, d. usługi głosowe, usługi dostępu do internetu i transmisji danych, przekazywanie wiadomości SMS i MMS oraz usługi Prywatnego APN muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku, e. zamawiający dopuszcza również płaski plan taryfowy, tj bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia czy dzień tygodnia oraz niezależny od przydzielonego limitu i abonamentu dla wszystkich aktywnych kart SIM, f. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę klauzul lojalnościowych i związanych z nimi kar umownych, przy zakupie przez Zamawiającego usług i nowych kart SIM, g. wyznaczenie stałego opiekuna przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów ze wskazaną osobą Zamawiającego w dni robocze w godzinach 800 do 1600, h. zapewnienie bezpłatnego dostępu do danych bilingowych w formie elektronicznej oraz oprogramowania do analizy bilingu i kontroli kosztów. Dane bilingowe powinny zawierać m.in. wykaz połączeń, przy czym dla każdego połączenia należy wskazać rodzaj usługi, numer telefonu, z którego zostało wykonane połączenie, data, godzina, numer docelowy, kierunek, czas i koszt brutto każdego połączenia, rozliczenie opłat dla każdego numeru, obejmującego m.in. opłaty abonamentowe, opłaty nieobjęte abonamentem, rabaty i zniżki oraz sumaryczny koszt brutto opłat dla każdego numeru. Oprogramowanie winno umożliwiać, filtrowanie danych bilingowych za dany okres rozliczeniowy, z podziałem na usługi, numery telefonów bilingowych. Ponadto umożliwiać przypisanie do danego numeru telefonu osoby i komórki organizacyjnej Zamawiającego, a. usługi lub dostawy, których koszt nie został określony w Formularzu Oferty, realizowane będą za cenę nie wyższą, niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla danego planu taryfowego i dla tzw klientów biznesowych. Cennik będzie stanowić załącznik do umowy, b. usługa będzie świadczona przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu bez przerwy, zarówno na terenie całego kraju, jak i zagranicą roaming, c. dostarczanie faktury zbiorczej dla wszystkich numerów abonenckich, za dany okres rozliczeniowy tj. od 1 dnia do ostatniego każdego miesiąca, płatność faktury do 14 dni, od daty otrzymania faktury, d. umowa zostanie zawarta na czas określony od dnia 1 września 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2018 r., z zastrzeżeniem, że umowa ulegnie wcześniejszemu rozwiązaniu, z chwilą osiągnięcia maksymalnej wartości umownej brutto, której wysokość zostanie wpisana do umowy. Wykonawca udostępni możliwość bezpłatnego zarządzana wszystkimi numerami, znajdującymi się na koncie osobie wskazanej przez Zamawiającego, z możliwością założenia hasła lub innego zabezpieczenia dostępu do tego konta. W szczególności dostęp ten powinien umożliwiać 1. zarządzanie kontem obejmujące m.in. usługi dodatkowe włączanie i wyłączanie zawierające głównie blokadę roamingu, blokadę rozmów międzynarodowych połączeń wychodzących za granicę, blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych, Clip, Clir, pocztę głosową, włączanie, wyłączanie SMS ów, włączanie, wyłączanie Poczty Głosowej, włączanie, wyłączanie pakietów internetowych, dezaktywację np. kradzieżową na min. 7 dni, reaktywację. 2. zgłaszanie napraw wraz z historią, 3. pobieranie danych o kodach PIN i PUK, 4. przeglądanie wykonywanych połączeń, zarówno dla pojedynczego, jak i dla wielu numerów będących w dyspozycji Zamawiającego wraz z możliwością eksportu danych do pliku np Excel, za bieżący okres rozliczeniowy, 5. kontakt z opiekunem, 6. przeglądanie danych teleadresowych i edycję w zakresie danych do korespondencji. Ponadto Wykonawca udostępni możliwość korzystania z książki adresowej firmowej, zawierającej numery telefonów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz danych ich użytkowników pola zawierające numer telefonu i przypisane do niego dane tj. imię i nazwisko, stanowisko itp z możliwością odpytania np poprzez SMS przez użytkowników z grupy I i II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie obowiązywania umowy w trybie art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, poprzez zwiększenie liczby aktywacji i usług, z zastrzeżeniem zachowania warunków zawartych w umowie w zakresie terminu świadczenia usługi wysokości opłat..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie obowiązywania umowy w trybie art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, poprzez zwiększenie liczby aktywacji i usług, z zastrzeżeniem zachowania warunków zawartych w umowie w zakresie terminu świadczenia usługi wysokości opłat, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego zaświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech usług,o podobnym zbliżonym charakterze, rodzajowo odpowiadających przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 30 000 zł trzydzieści tysięcy zł brutto. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z określeniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, dowodów potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodem może być poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa pod lit. a. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów, w przypadku gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści paragrafu 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2013 r., poz. 231 - dalej Rozporządzenie w sprawie dokumentów, obowiązek wskazania głównych usług w wykazie i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie usług wymaganych w pkt III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi także udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla spełnienia ww. warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zaświadczenie, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia. 2. Regulamin świadczenia usług przez Wykonawcę. 3. Cennik usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do internetu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/ST
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług telefonicznej rejestracji pacjentów w celu prowadzenia Profilaktyk Zdrowotnych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.