Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Kraków: Dostawa urządzeń medycznych oraz sportowych
Numer ogłoszenia: 128353 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4252842, faks 12 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych oraz sportowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych oraz sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. Zamówienie składa się z 10 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.16.50.00-4, 33.19.41.10-0, 42.12.24.10-7, 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum: - dla części 1 zamówienia 3 000,00 zł brutto; - dla części 2 zamówienia 6 000,00 zł brutto; - dla części 3 zamówienia 15 000,00 zł brutto; - - dla części 4 zamówienia 30 000,00 zł brutto; - dla części 5 zamówienia 10 000,00 zł brutto; - dla części 6 zamówienia 23 000,00 zł brutto; - dla części 7 zamówienia 23 000,00 zł brutto; - dla części 8 zamówienia 14 000,00 zł brutto; - dla części 9 zamówienia 1 500,00 zł brutto; - dla części 10 zamówienia 8 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Załącznik do umowy (Specyfikacja techniczna z opisem parametrów urządzenia, warunków gwarancji i serwisu, a także wymaganiami dodatkowymi wobec dostaw) - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (w części której dotyczy składana oferta). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia wskutek zmiany przepisów o podatku VAT; b) zmiany terminu dostawy i montażu urządzenia/ sprzętu, terminu naprawy urządzenia/ sprzętu, sposobu i terminu zapłaty wynagrodzenia na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności z uwagi na przypadki działania siły wyższej, przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane wskutek decyzji właściwych organów administracji albo spowodowane przez osoby trzecie; c) zmiany terminu i sposobu płatności wynagrodzenia, uzasadnionej zmianą terminów wykonania umowy lub opóźnieniem w realizacji umowy; d) zmiany okresu gwarancji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Ergometr 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ergometr 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Aparat do terapii skojarzeniowej 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Aparat do terapii skojarzeniowej 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Aparat do miejscowej krioterapii 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do miejscowej krioterapii 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.16.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Zestaw pomp infuzyjnych - pompy strzykawkowe 4 szt., - pompy objętościowe 2 szt.,- stacje dokujące 1 szt., - stojaki do pomp infuzyjnych 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Zestaw pomp infuzyjnych - pompy strzykawkowe 4 szt., - pompy objętościowe 2 szt.,- stacje dokujące 1 szt., - stojaki do pomp infuzyjnych 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.41.10-0, 42.12.24.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Analizator segmentowy składu ciała 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Analizator segmentowy składu ciała 1 szt. 4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Bieżnia 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Bieżnia 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: Aparat jednokanałowy do laseroterapii 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Aparat jednokanałowy do laseroterapii 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: System do prób wysiłkowych 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: System do prób wysiłkowych 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: Podoskop 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Podoskop 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10: Spirometr 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10: Spirometr 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem, będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.