Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Biała Piska: Zakup i dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego.
Numer ogłoszenia: 128366 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Piska , Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241350, 4241363, faks 87 4241351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego. Parametry techniczne jakie wóz pożarniczy winien spełniać: 3.1.1 Podwozie : a) Moc silnika - min. 200 kW. b) Napęd - 4x4 - uterenowiony, resory, blokady mechanizmów różnicowych, stablizatory przechyłów. c) Koła pojedyncze na osi przedniej, koła podwójne na osi tylnej. d) Zaczep holowniczy z tyłu pojazdu typu - masa ciągnionej przyczepy min 10 ton. e) Tachograf cyfrowy. f) Spełnienie czystości spalin - min. EURO-5. 3.1.2 Kabina zespolona: a) 6 osobowa w układzie miejsc 1+1+4. b) W kabinie zamontowana klimatyzacja i radioodtwarzacz, sprzęt łączności radiowej. c) Sygnał pneumatyczny, włączany włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy. d) Niezależne ogrzewanie kabiny załogi. e) Reflektor pogorzeliskowy. f) Mocowanie aparatów powietrznych w oparciach tylnych siedzeń (ściana tylna kabiny z przetłoczeniem zewnętrznym, aparaty nie ograniczają przestrzeni załogi). g) Podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem i zabezpieczeniem. 3.1.3 Zabudowa ratowniczo-gaśnicza: a) Konstrukcja i poszycie - stal nierdzewna, aluminium, nakładki kompozytowe. b) Balustrady boczne - dachu wykonane ze specjalnych profilowanych materiałów kompozytowych c) Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana osłona ochronno-maskująca. d) Układ schowków: 7 (3+3+1). e) Żaluzje aluminiowe pyłoszczelne i bryzgoszczelne z dodatkowym zabezpieczeniem otwarcia. f) Wszystkie półki sprzętowe wykonane z aluminium z możliwością regulacji wysokości. g) Palety, regały uchylne lub uchylno - wysuwne. h) Dach zabudowany wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. i) Balustrada ochronna boczna - dachu wykonana ze specjalnych profilowanych materiałów kompozytowych jako nierozłączna część z nadbudową pożarniczą z elementami barierki rurowej, o wysokości min 180 mm, zamocowanie do drabiny. j) Zamocowanie do sań lodowych, zamocowanie do drabinek nasadowych. 3.1.4 Zbiornik wody i środka pianotwórczego: a) Zbiornik wody o pojemności - min. 3000l (kompozytowy). b) Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności - min. 300l (kompozytowy). 3.1.5 Układ wodno-pianowy: a) Autopompa dwuzakresowa wydajności min. 2800 l/min przy 8 barach i wydajności na wysokim ciśnieniu 460 l/min przy 40 barach lub równoważna. b) Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. c) Układ wyposażony w automatyczny zawór napełnienia hydrantowego, zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornik wodny z możliwością przełączenia na pracę ręczną. d) Linia szybkiego natarcia o długości węża min. 60 mb z prądownicą wysokociśnieniowego i nakładką do piany (napęd zwijadła elektryczny i ręczny)-przedmuch linii sprężonym powietrzem. e) Działko wodno-pianowe z nakładką do piany. f) Ręczny dozownik środka pianotwórczego: min. 3% i 6%. g) Zraszacze przednie i boczne - min.4 dysze, funkcja ograniczenia stref skażeń. 3.1.6 Instalacja elektryczna: a) Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego (Lampa Zespolona /Straż/-LED) z nagłośnieniem min. 200W, generator sygnałów, manipulator na przewodzie z funkcją dzień i noc. b) Dwie lampy pulsacyjne LED z przodu pojazdu na masce. c) Oświetlenie pola pracy wokół samochodu (lampy boczne 6 szt. i listwy LED nad żaluzjami). d) Skrytki wyposażone w oświetlenie LED- podwójne listwy, załączane po otwarciu żaluzji. e) Niezależne ogrzewanie przedziału pracy autopompy- sterowanie z kabiny. f) Na ścianie tylnej pojazdu wbudowane w naroża nakładek kompozytowych, wyprofilowane dwie specjalne lampy niebieskie. g) Fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia, wbudowana w nakładkę kompozytową. 3.1.8 Zamontowane wyposażenie standardowe: a) W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej winny być zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy z miejsca obsługi. Włączniki są aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. b) Układ do ładowania akumulatorów pojazdu z wyrzutnikiem samorozłączalne w momencie rozruchu silnika, z ładowarką zamontowaną na samochodzie, z gniazdem 230V z wtyczką i przewodem. c) Na dachu skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt, z oświetleniem wewnętrznym typu LED. d) Pneumatyczno-elektryczny maszt oświetleniowy z głowicą min. 2x1000 W, wysokość powyżej 5m (sterowany także dodatkowym bezprzewodowym pilotem). e) Agregat prądotwórczy min.2,5 kVA. f) Wyciągarka elektryczna - uciąg min. 8 t z liną min. 25m i pokrowcem. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1a do SiWZ 3.2 Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia mogą być zastąpione urządzeniami równoważnymi. Za urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Występujące nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych. 3.3 Wymagany okres gwarancji: a) na podwozie samochodu min 24 miesiące; b) na nadwozie pożarnicze min. 24 miesiące. Okresy powyższe liczone są od daty odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy, które mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach PO RYBY 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BIAŁA PISKA
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Biała Piska w 2025 roku
- Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 95 i 98 oraz oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Białej Piskiej z podziałem na części.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
więcej: przetargi BIAŁA PISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Klementowicach
- Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świętoszówce
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Zakup średniego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojtkowej z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.