Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Wrocław: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 128378 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82080 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla 60 uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia. Przedmiotem zamówienia podzielony został na 4 części: część pierwsza doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, część druga doradztwo z zakresu księgowości, część trzecia doradztwo z zakresu BHP oraz część IV doradztwo z zakresu logistyki. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012 1.Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski, tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny, tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników), 4.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników). Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część II - pod nazwą: Usługi doradcze z zakresu księgowości 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika). RAMOWY ZAKRES DORADZTWA formy opodatkowania działalności gospodarczej, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR, dowody księgowe, aktywa i pasywa, podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób fizycznych, rozliczanie z US i ZUS, zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 4.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część III - pod nazwą: Doradztwo z zakresu BHP 1.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami, zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń, obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP, pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) 3.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część IV - pod nazwą: Doradztwo z zakresu logistyki 1.Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników. RAMOWY ZAKRES DORADZTWA logistyka - jej rola w firmie, planowanie działań, zarządzanie łańcuchem dostaw, standaryzacja i dokumentowanie działań, organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych, zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi, rachunek kosztów w logistyce, problemy z wdrażaniem logistyki do MSP. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 3.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze priorytetowym w zakresie Usług w zakresie doradztwa podatkowego, usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie doradztwa prawnego i usług informacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68 Wymagania odnoście wszystkich części a)oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów wykorzystywanych podczas doradztwa poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. b)zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu przedmiotu zamówienia; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c)przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d)niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części I, II, III i IV będą osoby niezatrudnione i zatrudnione mieszkańcy Wrocławia. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: 1.Doradztwo grupowe: 4godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 4.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć II: 1.Doradztwo grupowe: 4godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) 4.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) Cześć III: Doradztwo z zakresu BHP 1.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć IV: Doradztwo z zakresu logistyki 1.Doradztwo grupowe 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Harmonogramy: Cześć I: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć II w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć III: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć IV: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROprzedsiębiorca 45+.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
- Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny Wrocław, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48536,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28059,00
Oferta z najniższą ceną: 28059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56541,87
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługi doradcze z zakresu księgowości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
- Towarzysto Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92438,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51165,00
Oferta z najniższą ceną: 51165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107685,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Doradztwo z zakresu BHP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
"TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ" ODDZIAŁ REGIONALNY WE WROCŁAWIU
- Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47560,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28080,00
Oferta z najniższą ceną: 28080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Remont elewacji budynku Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 76/78 wraz z wykonaniem podświetlania elewacji oraz konserwacja sieni przejazdowej i bram wejściowych do obiektu
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.