Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Słupsk: Wirówka do frakcjonowania pojemników z krwią
Numer ogłoszenia: 128380 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, fax 059 8427449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wirówka do frakcjonowania pojemników z krwią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WIRÓWKA DO FRAKCJONOWANIA POJEMNIKÓW Z KRWIĄ Parametry techniczne: - wolnostojąca z chłodzeniem, przeznaczona do produkcji składników krwi, - musi mieć możliwość wirowania z przyspieszeniem co najmniej 7000xg - zakres temperatury od + 4 0 C do + 220C - musi być wyposażona w rotor horyzontalny, sześcioramienny o pojemności do wirowania 6000 ml / 12 pojemników z krwią - wirowanie z krwią w zestawie potrójnym, poczwórnym lub pięciokrotnym, również z płynem wzbogacającym oraz filtrem in-line, - na wyposażeniu rotora komplet naczyń i wkładów wirowniczych z tworzywa sztucznego do wirowania 12 pojemników z krwią, wkłady z przegrodą i metalowym uchwytem, - rotor w wewnętrznej obudowie z możliwością wyposażenia w szczelną pokrywę, - pokrywa wirówki otwierana do tyłu (dostęp do wirówki z trzech stron), - wysokość nie większa niż 95 cm, - zasilanie jednofazowe 230 V, 50 Hz Bezpieczeństwo pracy: - zamek bezpieczeństwa z kluczem umożliwiającym otworzenie pokrywy wirówki podczas awarii zasilania, - alarmy wizualne i dźwiękowe w przypadku nieprawidłowej pracy, - czujnik niewyważenia wyłączający napęd, - wirówka oparta na regulowanych nóżkach (możliwość poziomowania), - wyposażona w kółka umożliwiające jej przesuwanie, Programowanie parametrów wirowania: - musi być programowana za pomocą wielofunkcyjnego ekranu graficznego, posiadającego system okienek dialogowych do szczegółowego programowania parametrów, - klawiatura membranowa odporna na zalanie ( bez pokręteł), przyciski funkcyjne z funkcją przypisaną na ekranie, - panel sterowniczy i ekran graficzny umieszczone na przedniej ścianie wirówki, - możliwość jednoczesnego podglądu podczas wirowania na ekranie wirówki parametrów rzeczywistych i zaprogramowanych, - wirówka musi posiadać zabezpieczenie hasłem użytkownika, - programy powinny być zabezpieczone przed utratą danych spowodowaną odcięciem zasilania, Oprogramowanie do kontroli jakości wirowania: - wirówka musi być wyposażona w oprogramowanie do kontroli procesu wirowania w czasie rzeczywistym i archiwizacji danych dotyczących jakości procesu wirowania , - oprogramowanie musi być dostarczone wraz z komputerem klasy PC, na którym będzie zainstalowane, - wymagana możliwość podłączenia kilku wirówek do jednego komputera, - oprogramowanie musi zapewniać: a) identyfikację operatora danego cyklu za pomocą numeru operatora b) identyfikację pojemnika z krwią poprzez numer donacji - wprowadzenie za pomocą czytnika kodów kreskowych, c) informację na ekranie monitora o zaistniałych błędach procesu wirowania, d) drukowanie raportów z przebiegu procesu wirowania - zgodnie z zasadami GMP, e) automatyczne gromadzenie danych na twardym dysku, f) wyszukiwania danych archiwalnych wg Id operatora, wirówki, pojemnika, numeru donacji, daty, numeru programu oraz kodu błędów, g) polecenia i opis na ekranie monitora komputera w języku polskim Certyfikat CE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wszystkie załączniki należy wypełnić na maszynie do pisania lub komputerowo, dopuszczalne jest też wypełnienie wyraźnym pismem drukowanym, wpisując w odpowiednich miejscach niezbędne dane i informacje wszystkie bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian przez Oferenta. W przypadku, gdy jakakolwiek część załącznika nie dotyczy Oferenta należy wpisać (nie dotyczy) i ją podpisać. W sytuacji, gdyby miejsce wyznaczone na wpisanie informacji okazało się zbyt małe, wypełniając go w edytorze tekstu (przy pomocy komputera) można pisać dalej, zaś w formie wypełniania maszynowego,ręcznego prosimy o wykonanie dodatkowego egzemplarza danego załącznika, wypełnienie wg potrzeb i podpisanie na wszystkich stronach. 2. Wszystkie załączniki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego muszą być napisane w języku polskim oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta na zewnątrz (wymienione w dokumencie potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego) lub przez takie osoby upoważnione. W takim przypadku upoważnienie należy dołączyć do Formularza Oferty. Z załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, że ofertę podpisała osoba upoważniona do reprezentowania Oferenta. Złożenie oferty nie spełniającej wymogów SIWZ, w tym oferty niekompletnej spowoduje wykluczenie Oferenta zgodnie z art. 89 ust. 1 Ustawy. Dokumenty należy ponumerować i ułożyć w kolejności takiej jak w Formularzu Oferty. Wszystkie elementy oferty (załączniki, formularze i dokumenty) powinny być złączone w sposób trwały: zszyte, zbindowane, etc. 3. W przypadku dołączenia dokumentów w języku innym niż polski, należy przedstawić tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego. 4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ 5. Dokumenty wymienione w SIWZ powinny być dołączone w oryginałach lub w formie kserokopii poświadczonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem 6. Sposób wypełnienia poszczególnych załączników: Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1). W pozycji (Dane Oferenta) może być użyta pieczęć firmowa (inne informacje należy wpisać). Kwota wpisana musi być ceną ostateczną oferty i zawierać ma wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Oferent musi również podać termin płatności. Sporządzony przez Zamawiającego Formularz asortymentowo - cenowy należy podpisać. Sporządzony przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia należy podpisać. Będzie to oznaczało jednoznaczną akceptację zawartych tam warunków. Należy podpisać oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia (załącznik nr 2). Należy podpisać oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy PZP (załącznik nr 3) Oświadczenie w trybie art. 17 ust. 1-5 (załącznik nr 4). Po wystąpieniu Oferenta o otrzymanie (Wykazu uczestników oraz osób po stronie Zamawiającego biorących udział w postępowaniu), Oferent powinien złożyć pisemnie oświadczenie, w terminie do 5 dni, że nie jest w jakikolwiek sposób powiązany z organizatorem postępowania oraz innymi uczestnikami postępowania (oferentami) lub innymi osobami po stronie organizatora postępowania biorącymi udział w postępowaniu, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt. 1-5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Należy wypełnić oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne (załącznik nr 5). Należy podpisać oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ oraz projektu umowy (załącznik nr 6) Wzór umowy - załącznik nr 7 Wszystkie strony projektu umowy winny być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę, a całość projektu umowy powinna być podpisana na ostatniej stronie u dołu. 7. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent 8. W złożonej ofercie wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane 9. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikami należy włożyć do koperty opisanej w sposób podany w Części X pkt. 2 10. Każdy z Oferentów jest zobowiązany do przedstawienia tylko jednej oferty. Oferty wariantowe nie będą brane pod uwagę (tzn. złożenie dwóch lub większej ilości ofert spowoduje ich odrzucenie jako sprzecznych z SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadać doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia wg umowy. 3) Przyjąć jako wymóg, że płatność za czynności określone niniejszym postępowaniem nastąpi na podstawie faktury VAT, po zrealizowaniu dostawy. 4) Zamówić od Zamawiającego SIWZ na podstawie czynności określonych w części I pkt. 6. 5) Sporządzić ofertę w języku polskim na podstawie i w sposób zgodny z SIWZ. 6) Dostarczyć w ofercie wszystkie formularze, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze Formularzem Ofertowym to jest: załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy. załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia. załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 załącznik nr 4 - oświadczenie w trybie art. 17 ust. 1 pkt. 1 -5 o nie pozostawaniu w stosunkach z innymi uczestnikami postępowania załącznik nr 5 - oświadczenie Oferenta dostarczeniu przedmiotu zamówienia transportem na koszt i ryzyko własne. Załącznik nr 6 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektu umowy. załącznik nr 7 - projekt umowy dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi odstaw objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawioną zgodnie z prawe kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Termin płatności - 0,1
- 3. Gwarancje - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk sekretariat Dyrektora pok.82.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.