Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Brzeg: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w mięso, wędliny.
Numer ogłoszenia: 128399 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4162011, faks 077 4162287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w mięso, wędliny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w w mięso, wędliny w ilości: I Grupa MIĘSO 1.Boczek surowy wędzony w ilości 600 kg, 2.Żeberka wędzone paski w ilości 1 200 kg, 3.Kaszanka w ilości 1 800 kg, 4.Kurczak świeży w ilości 5 000 kg, 5.Mięso mielone wieprzowe nieprzetworzone w ilości 3 200 kg, 6.Łopatka wieprzowa bez kości w ilości 3 500 kg, 7.Karczek wieprzowy bez kości w ilości 200 kg, 8.Łopatka wołowa ekstra bez kości w ilości 1 300 kg, 9.Wątroba wieprzowa w ilości 1 500 kg, II Grupa WĘDLINY WIEPRZOWE 1.Kiełbasa śląska w ilości 1 800 kg, 2.Kiełbasa toruńska w ilości 1 500 kg, 3.Kiełbasa zwyczajna w ilości 2 000 kg, 4.Kiełbasa biała parzona w ilości 900 kg, 5.Szynka mielona wieprzowaw ilości 1 800 kg, 6.Lunch meat w ilości 1 600 kg, 7.Mortadela w ilości 1 000 kg, 8.Pieczeń rzymska w ilości 1 500 kg, 9.Kiełbasa podwawelska w ilości 1 900 kg, 10.Pasztetowa w ilości 1 500 kg, III Grupa WĘDLINY DROBIOWE 1.Mortadela drobiowa w ilości 500 kg, 2.Pieczeń drobiowa w ilości 900 kg, 3.Serdelki drobiowe w ilości1 600 kg, 4.Szynka drobiowa w ilości 800 kg, 5.Baleron drobiowy w ilości 200 kg, 6.Blok z indyka w ilości 500 kg, 7.Kiełbasa senatorska drobiowa w ilości 800 kg, 8.Kiełbasa śląska drobiowa w ilości 900 kg, 9.Mielonka drobiowa w ilości 1 100 kg, 10.Parówki drobiowe w ilości 1 200 kg, 11.Polędwica drobiowa w ilości 500 kg, 12.Salceson drobiowy w ilości 600 kg, 13.Rolada drobiowa w ilości 1 200 kg, Wyżej wymienione ilości zamawianych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania zamówienia w ilościach mniejszych niż maksymalne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w III grupach. Oferta musi obejmować całość zamówienia w danej grupie. Każda grupa będzie rozpatrywana osobno..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.12.00-7, 15.13.11.34-3, 15.11.21.30-6, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.11.35-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Bolesława Chrobrego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 29, 49-300 Brzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Boczek surowy wędzony w ilości 600 kg, 2.Żeberka wędzone paski w ilości 1 200 kg, 3.Kaszanka w ilości 1 800 kg, 4.Kurczak świeży w ilości 5 000 kg, 5.Mięso mielone wieprzowe nieprzetworzone w ilości 3 200 kg, 6.Łopatka wieprzowa bez kości w ilości 3 500 kg, 7.Karczek wieprzowy bez kości w ilości 200 kg, 8.Łopatka wołowa ekstra bez kości w ilości 1 300 kg, 9.Wątroba wieprzowa w ilości 1 500 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.12.00-7, 15.13.11.34-3, 15.11.21.30-6, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WĘDLINY WIEPRZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kiełbasa śląska w ilości 1 800 kg, 2.Kiełbasa toruńska w ilości 1 500 kg, 3.Kiełbasa zwyczajna w ilości 2 000 kg, 4.Kiełbasa biała parzona w ilości 900 kg, 5.Szynka mielona wieprzowa w ilości 1 800 kg, 6.Lunch meat w ilości 1 600 kg, 7.Mortadela w ilości 1 000 kg, 8.Pieczeń rzymska w ilości 1 500 kg, 9.Kiełbasa podwawelska w ilości 1 900 kg, 10.Pasztetowa w ilości 1 500 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WĘDLINY DROBIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mortadela drobiowa w ilości 500 kg, 2.Pieczeń drobiowa w ilości 900 kg, 3.Serdelki drobiowe w ilości 1 600 kg, 4.Szynka drobiowa w ilości 800 kg, 5.Baleron drobiowy w ilości 200 kg, 6.Blok z indyka w ilości 500 kg, 7.Kiełbasa senatorska drobiowa w ilości 800 kg, 8.Kiełbasa śląska drobiowa w ilości 900 kg, 9.Mielonka drobiowa w ilości 1 100 kg, 10.Parówki drobiowew ilości 1 200 kg, 11.Polędwica drobiowa w ilości 500 kg, 12.Salceson drobiowy w ilości600 kg, 13.Rolada drobiowa w ilości 1 200 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w latach 2025-2026.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2025
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.