eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników, z możliwością składania ofert częściowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1283 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Poznań: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników, z możliwością składania ofert częściowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355192-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 000514331, ul. Al. Niepodległości  16/18, 61-713  Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. +48618541300, faks +48618541204, e-mail zampubl@poznan.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników, z możliwością składania ofert częściowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-VII.272.5.67.2016.4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej CPR oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników dla operatorów nocujących w trakcie szkoleń w części hotelowej Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (CPR) z możliwością składania ofert częściowych według następujących części: 1) Część I - usługa sprzątania pomieszczeń części hotelowej Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu. Zakres i częstotliwość świadczenia usług sprzątania pomieszczeń Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu w części hotelowej obejmuje: a) gruntowne przygotowanie 28 pokoi do przyjęcia operatorów na dzień poprzedzający każdy cykl szkoleniowy (planowanych jest 15 cykli szkoleniowych), przez odkurzenie każdego z 28 pokoi (każdy pokój jest 2-osobowy), wyczyszczenie z kurzów mebli, zdjęcie brudnej i ubranie świeżej pościeli, wyniesienie śmieci, wyczyszczenie łazienek (wraz z myciem sedesu, umywalki, płytek, lustra i kabiny prysznicowej/wanny), uzupełnienie papieru toaletowego, worków na śmieci i wyniesienie śmieci. - Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. - Zakwaterowanie w każdym cyklu zaczyna się w niedzielę, a kończy w sobotę rano. - Sprzątanie odbywać się ma w sobotę przed i po zakończeniu cyklu szkoleniowego. - Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika CPR, zastępcę kierownika CPR lub inną wyznaczoną osobę. b) sprzątanie ciągów komunikacyjnych (odkurzanie wykładzin podłogowych), windy i dwóch klatek schodowych w części hotelowej (zamiatanie i mycie schodów, mycie płytek, przetarcie parapetów, poręczy, szklanych balustrad), dwóch sal szkoleniowych w części hotelowej (odkurzanie wykładzin podłogowych, przecieranie biurek i parapetów) oraz pomieszczenia socjalnego na potrzeby szkoleń (mycie zlewów, blatów, podłóg, stołu, wyniesienie śmieci). ? Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. ? Sprzątanie odbywać się ma równolegle ze sprzątaniem pokoi przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego oraz każdego dnia powszedniego (w trakcie trwania cyklu szkoleniowego) od poniedziałku do piątku po godzinie 19.00. ? Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika CPR, zastępcę kierownika CPR lub inną wyznaczoną osobę. c) szacunkowa ilość powierzchni do sprzątania w m2: - każdy pokój ok. 20 m2 - wykładzina, - każdy przedpokój ok. 5 m2 - wykładzina, - każda łazienka ok. 4,5 m2 - płytki, - każdy korytarz ok. 48 m2 na każdym piętrze - wykładzina (trzy piętra), - każda klatka schodowa ok. 100 m2 - płytki (schody + półpiętra), - każda sala szkoleniowa ok. 67 m2. 2) Część II - pranie i prasowanie bielizny pościelowej i ręczników - obiekt Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (ośrodek szkoleniowy). Zakres prac dotyczących każdego cyklu szkoleniowego: a) odbiór brudnej bielizny pościelowej transportem Wykonawcy (po każdym cyklu szkoleniowym), b) przywóz wypranej i wyprasowanej bielizny pościelowej i ręczników nie dłużej niż 5 dni kalendarzowych od dnia odbioru brudnej bielizny c) pranie i prasowanie zestawów bielizny pościelowej. W skład pojedynczego zestawu bielizny pościelowej wchodzą następujące elementy: - poduszka 80x80, - prześcieradło 150x200, - pościel mikrofibra 140x200, - ręcznik kąpielowy 70x140, - ręcznik do rąk mały, - koc polarowy 150x200, Planowanych jest 15 cykli szkoleniowych. Szacowana ilość ww. zestawów wynosi 500. 2. Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem o dokładnych terminach realizacji przedmiotu zamówienia (faks lub e-mail). 3. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Iloną Skwierzyńską, tel. 722 303 039. 4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania pomieszczeń oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników (w zależności od części) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) w przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynności określone w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę, 3) w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane w pkt 1 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia, 5) w przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 1 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia liczby cykli szkoleniowych i zestawów w stosunku do szacowanego maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie 70% każdej części zamówienia. Z tytułu niewykonania całości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 98310000-9, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I - usługa sprzątania pomieszczeń części hotelowej Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7317.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Grupa Astra Investment Sp. z o. o.,  ,  ul. Sielska 17a,  61-129,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42435.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II - pranie i prasowanie bielizny pościelowej i ręczników - obiekt Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (ośrodek szkoleniowy)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8130.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Grupa Astra Investment Sp. z o. o.,  ,  ul. Sielska 17a,  61-129,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.