Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Marcinowice: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w gminie Marcinowice
Numer ogłoszenia: 128435 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marcinowice, ul. Juliana Tuwima 8, 58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8585226, fax 074 8585231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.marcinowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w gminie Marcinowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych wraz z pozwoleniami na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gruszów, Stefanowice, Marcinowice, Zebrzydów, Szczepanów, Strzelce i Tworzyjanów oraz sieci przesyłowej z Gruszowa do istniejącej oczyszczalni ścieków w Zawiszowie. 2.Opracowanie dokumentacji i wniosków o uzyskanie Decyzji uwarunkowań środowiskowych oddziaływania inwestycji na środowisko. 3.Badania geotechnicznych gruntu na trasie projektowanych sieci. 4.Strategia realizacji inwestycji w oparciu o dostępne źródła finansowania inwestycji z koncepcją przebiegu tras projektowanych sieci. 5.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zawierające: 1.Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla wsi Gruszów, Stefanowice, Marcinowice, Zebrzydów, Szczepanów, Strzelce i Tworzyjanów z : a)decyzją o warunkach zabudowy dla miejscowości wraz z ich obrębami, które nie posiadają planu zagospodarowania terenu; b)operatami wodnymi i pozwoleniami wodnoprawnymi niezbędnymi do uzyskania pozwoleń na budowę; c)pozwoleniem na budowę; d)zapewnieniem dostawy energii, technicznymi warunkami przyłączenia do sieci energetycznej; e)projektami przyłączy energetycznych i sieci energetycznych związanych z dostawą energii elektrycznej do przepompowni ścieków i innych niezbędnych urządzeń; f)szczegółowymi przedmiarami w/g KNR (kosztorysy nakładcze ślepe); g)zbiorczym zestawieniem kosztów zadania; h)wyliczonym kosztorysem inwestorskim -zgodnie z obowiązującymi przepisami; i)innymi opracowaniami i działaniami niezbędnymi dla właściwej, zgodnej z prawem realizacji przedmiotu zamówienia; 2.Opracowanie dokumentacji projektu budowlano-wykonawczego sieci przesyłowej z Gruszowa do istniejącej oczyszczalni ścieków w Zawiszowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 28.08.2007r. do godziny 14:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone - pieniądzu -przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Świdnica o/Marcinowice, nr konta 60 9531 1029 9001 0000 0101 0002 - oraz innej formie określonej w art. 45 ust. 6u pzp 3.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a)zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji ) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3a, b b)termin zobowiązania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą c)miejsce i termin zwrotu gwarancji 5.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do właściwego banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania ofertą. 9.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający przekaże do właściwego banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10.Niezwłoczny zwrot wadium i analogiczne warunki określone w pkt. 8 i 9 dotyczą również wadium złożonego w innej formie niż pieniężna. 11.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert b)który został wykluczony z postępowania c)którego oferta została odrzucona przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium przez wykonawcę którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 12.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym zdeponowano je, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w przypadku unieważnienia postępowania, po ostatecznym rozstrzygnięciu ewentualnych protestów lub upływie terminu do ich składania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Złoża ofertę w/g załączonego do SIWZ wzoru (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zgodnie z przepisami upzp oraz zapisami SIWZ 2.Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 upzp 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 upzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) winny być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia. a)oświadczenia (załącznik nr 1 do oferty ) b)aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (Załącznik Nr 2 do oferty) c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karanego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik Nr 3 do oferty). W przypadku oferty wspólnej w/w informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karanego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych (Załącznik Nr 4 do oferty). W przypadku oferty wspólnej w/w informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną e)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik Nr 5 do oferty-wzór w załączniku do SIWZ).Wykonawca ma wykazać, że dysponuje minimum dwiema osobami (w tym Główny Projektant) posiadającymi uprawnienia w branży sanitarnej, w tym miejscu należy załączyć do oferty kserokopie właściwych uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót projektowych (minimum dwie inwestycje tożsame z przedmiotem zamówienia lub o podobnym charakterze z których jedna o łącznej wartości minimum 400.000,00 zł. Potwierdzeniem starannego wykonania zadań wskazanych w wykazie winny być referencje lub protokoły odbioru prac projektowych, które należy załączyć do oferty (załącznik Nr 6 do oferty). W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną , którzy potwierdzają spełnienie warunku. g)dowód wpłaty wadium w formach wskazanych w art. 45 ust. 6u pzp h)pełnomocnictwo dla pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców (Załącznik Nr 7 do oferty) i)pełnomocnictwo do podpisania oferty dla osoby, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru (Załącznik Nr 8 do oferty) j)podpisany projekt (wzór ) umowy o zamówienie publiczne (Załącznik Nr 9 do oferty) k)Zaświadczenie ZUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo uzyskana prawnie zgoda na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik Nr 10 do oferty). l)Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami i opłatami skarbowymi lub uzyskana prawnie zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymaniu w całości decyzji organu podatkowego, wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 11 do oferty). 2.Wymagane dokumenty powinny odzwierciedlać aktualny stan prawny. 3.Dokumenty o których mowa wyżej powinny być złożone w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.marcinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marcinowice ul.J.Tuwima 2 58-124 Marcinowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Marcinowice ul.J.Tuwima 2 58-124 Marcinowice Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa budynku o przeznaczeniu społeczno-kulturalnym na potrzeby mieszkańców Powiatu Bialskiego"
- TPm-107/24 Remont i przebudowa Collegium Anatomicum wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów o ochronie ppoż. Etap 2 w formule 'zaprojektuj i wybuduj'.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Wykonanie projektu oświetlenia ulicy bocznej (bez nazwy) od ul. Źródlanej"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i budowę na obrysie istniejącej wiaty magazynowej na salę rekreacyjno - kulturalną dla pacjentów SP ZOZ Jarosław
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.