eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługi telefonii przewodowej dla Politechniki Szczecińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Szczecin: Usługi telefonii przewodowej dla Politechniki Szczecińskiej
Numer ogłoszenia: 128457 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telefonii przewodowej dla Politechniki Szczecińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmuje połączenia wychodzące lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki, jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów oraz świadczenie usług faksowych, itp. w naliczaniu sekundowym, usługa doprowadzenia sygnału analogowego do 18 stacji telefonicznych końcowych z punktem styku w Budynku Międzywydziałowym al. Piastów 48, oraz cyfrowych linii - 2*ISDN PRA (30B+D) z 2 000 numerów telefonicznych w usłudze DDI, za pomocą ziemnych, światłowodowych przyłączy do 2 (dwóch) lokalizacji Klienta. Lokalizacja główna pierwsza (LP) Budynek Międzywydziałowy al. Piastów 48; lokalizacja druga (LD) al. Piastów 40 (Wydział Techniki Morskiej). W przypadku awarii/uszkodzenia (przerwy w transmisji trwającej powyżej 5 minut) łączy telefonicznych w lokalizacji pierwszej (LP) na centrali miejskiej oferenta nastąpi automatyczne skierowanie ruchu (przychodzącego do Klienta z zakresu numeracji przypisanej do łączy na lokalizacji głównej LP) na łącza w lokalizacji drugiej (LD). Łączny czas przerwy w dostępności do usługi w trakcie ww. zdarzenia nie może przekroczyć 10 minut. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zainstaluje na terenie obu posesji, gdzie będą świadczone usługi telekomunikacyjne (LP i LD), przełącznice optyczne (ODF), których będzie dysponentem, połączone z pozostałą częścią sieci telekomunikacyjnej za pomocą łączy światłowodowych. Zamawiający udostępni nieodpłatnie dla potrzeb Wykonawcy 2 włókna światłowodowe wydzielone w sieci telekomunikacyjnej Politechniki łączące lokalizacje LP i LD. Włókna te Wykonawca wykorzysta do dostarczenia sygnału z lokalizacji LD do lokalizacji LP jako alternatywna droga dojścia. W lokalizacji LD Wykonawca podłączy ww. włókna do własnej przełącznicy optycznej (ODF). W lokalizacji LP Wykonawca zainstaluje 2 odpowiednie multipleksery SDH realizujące protekcję sygnału i udostępni na tych Multiplekserach po 2 łącza PRA ISDN przejmujące automatycznie swoje funkcje w sposób opisany powyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość instalacji jednego multipleksera SDH (w lokalizacji LP) z możliwością podłączenia do niego dwóch niezależnych dróg dostarczenia sygnału, jedną bezpośrednio przez Wykonawcę, drugą z wykorzystaniem udostępnionych przez Zamawiającego włókien światłowodowych pomiędzy lokalizacjami LP i LD. Pełen zakres z siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z póz. zm.) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnieniu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy oraz w art. 22 ust. 1 pkt 2 -Prawo zamówień publicznych dokumentami niżej wskazanymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia musi przedłożyć do oferty następujące dokumenty: - wykaz już wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed dniem 12.06.2008 r. lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wystarczającym będzie udokumentowanie doświadczenia w postaci przynajmniej trzech (3) usług (prac podobnych) odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za pracę podobną świadczenie usług telekomunikacyjnych opartych na własnej sieci telekomunikacyjnej w sposób zapewniających sprawne funkcjonowanie przez okres 1 roku, minimum 2 traktów ISDN typu PRA (30B + D) z przypisanymi do tejże wiązki co najmniej 500 NN w usłudze DDI.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl, zakładka zamówienia publiczne, przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PS, al. Piastów 18, 70-310, pok. 6-8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PS, al. Piastów 18, 70-310, pok. 6-8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.