Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Września: Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.:
-konstrukcyjno - budowlanych;
- instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego.
Numer ogłoszenia: 128493 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.: -konstrukcyjno - budowlanych; - instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.: - konstrukcyjno - budowlanych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 2 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego. 2. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.): --Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 5) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 7) kontrolowanie rozliczeń budowy (wyłącznie na żądanie inwestora). 8) współpracowanie z ornitologiem w szczególności w zakresie realizacji decyzji wydanych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska dotyczy cz. I i II; -- Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy), dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, - przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 2) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót 3) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje: - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne. - nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Postępowanie podzielone jest na 5 części: Część I - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna. W.w prace obejmują m.in.: Budynek internatu: - rozebranie rynien z blachy - rozebranie obróbek blacharskich - wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych - dorobienie kolanek do rur spustowych - docieplenie stropodachu styropapą gr. 18 cm o wsp. lambda 0,045 - pokrycie dachu papą termozgrzewalną 1 warstwową - obróbki blacharskie - ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń - wywóz elementów z rozbiórek - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu - wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą - badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu - spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym w przedmiarze robót .poz.1 do 15 - uporządkowanie terenu Budynek dydaktyczny: - rozebranie rynien z blachy - rozebranie obróbek blacharskich - wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych - dorobienie kolanek do rur spustowych - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - czapki kominowe - montaż konstrukcji wsporczej pod kolektory - obróbki blacharskie - ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń - wywóz elementów z rozbiórek - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu - wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą - badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu - spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym w przedmiarze robót .poz.1 do 18 - wykop z izolacją ścian fundamentowych; - tynki cementowo-wapienne na ścianach i ościeżnicach kat. III; - instalację odgromową; - docieplenie stropodachu wełną granulowaną; - docieplenie ścian cokołu styropianem; - wymianę parapetów zewnętrznych; - tynk mineralny na ścianach i ościeżnicach; - tynk żywiczny na cokole; - malowanie tynków mineralnych farbą silikonową 3-krotne; - demontaż rury wentylacyjnej; - montaż nawiewników higrosterowanych; - wymianę pokrycia daszku najściowego do piwnicy; - opaskę wkoło budynku z kostki brukowej; - demontaż krat okiennych. - uporządkowanie terenu Część II - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. W.w prace obejmują m.in.: - wykucie bruzd pionowych i poziomych i ich zamurowanie; - montaż przewodów z rur stalowych b szwu; - montaż armatury odcinającej, regulacyjnej; - montaż urządzeń; - montaż izolacji; - montaż węzła instalacji solarnej na potrzeby c.w.u.; - próby szczelności,; - płukanie instalacji; - regulację instalacji; - montaż chłodnic awaryjnych; . Część III - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne. W.w prace obejmują m.in.: - instalacja rurociągu kanalizacyjnego; - instalacja wpustów podłogowych; - wpięcie instalacji do studzienki zbiorczej; - instalacja rurociągów stalowych; - montaż umywalek; - instalacja kratek wentylacyjnych; Część IV - nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. W.w prace obejmują m.in.: - odbicie tynków ze ścian i wykonanie nowych; - wykonanie ścianki działowej E160; - montaż drzwi E130; - wykonanie izolacji z papy; - wykonanie izolacji ze styropianu gr. 20 cm; - wykonanie izolacji z folii; - wykonanie posadzki betonowej zbrojonej gr. 20 cm; - wykonanie posadzki wierzchniej z płytek ceramicznych; - malowanie ścian i sufitów; - obniżanie sufitu płytami N/G; -wykonanie fundamentu pod bufory; - wykonanie kratek ściekowych; - wykonanie nadproży drzwiowych; - zamurowanie otworów drzwiowych. Część V - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. W.w prace obejmują m.in.: - demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych; - instalowanie wyłącznika nadprądowego2-biegunowego w rozdzielniach; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle; - instalowanie przewodów kabelkowych; - instalowanie puszek podtynkowych; - instalowanie gniazd wtyczkowych; - instalowanie aparatów elektrycznych; - instalowanie opraw oświetleniowych przykręcanych; - instalowanie przewodów uziemiających i wyrównawczych; - sprawdzanie i pomiar obwodów elektrycznych; - pomiary rezystancji instalacji elektrycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamierza się udzielić zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę nadzoru nad pracami, których przedmiotem były: - roboty budowlane w zakresie konstrukcyjno - budowlanym o wartości co najmniej w zakresie części: a) Część I - 310 000,00zł b) Część IV - 29 000,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5. - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; o wartości co najmniej w zakresie części: c) Część II -300.000,00 zł d) Część III- 2.500,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5. - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; e) Część V - 5 500,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru posiada uprawnienia budowlane o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części I . IV ) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dotyczy części II , III); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy części V ) oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczy każdej części postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej kwocie co najmniej w zakresie części: a) Część I - 360 000,00zł b) Część II - 370.000,00 zł c) Część III - 2.900,00 zł d) Część IV - 30 000,00zł e) Część V - 6.000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia mogą być dokonane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku m.in.: - zmiany osoby wykonującej obowiązki inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, choroba, rezygnacja z pracy, zmiana pracy oraz inne ważne przyczyny uniemożliwiające wykonanie zamówienia; - toczącego się postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni
ul. Chopina 10
62-300 Września.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września kancelaria pok 11a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2025 r
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postępowanie)
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Września
- Obsługa serwisowa w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Drager
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów w budynku Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.