eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaPełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.-konstrukcyjno - budowlanych; - instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Września: Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.: -konstrukcyjno - budowlanych; - instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego.
Numer ogłoszenia: 128493 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.: -konstrukcyjno - budowlanych; - instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.: - konstrukcyjno - budowlanych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 2 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego. 2. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.): --Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 5) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 7) kontrolowanie rozliczeń budowy (wyłącznie na żądanie inwestora). 8) współpracowanie z ornitologiem w szczególności w zakresie realizacji decyzji wydanych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska dotyczy cz. I i II; -- Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy), dotyczące: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, - przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 2) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót 3) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje: - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne. - nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Postępowanie podzielone jest na 5 części: Część I - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna. W.w prace obejmują m.in.: Budynek internatu: - rozebranie rynien z blachy - rozebranie obróbek blacharskich - wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych - dorobienie kolanek do rur spustowych - docieplenie stropodachu styropapą gr. 18 cm o wsp. lambda 0,045 - pokrycie dachu papą termozgrzewalną 1 warstwową - obróbki blacharskie - ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń - wywóz elementów z rozbiórek - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu - wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą - badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu - spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym w przedmiarze robót .poz.1 do 15 - uporządkowanie terenu Budynek dydaktyczny: - rozebranie rynien z blachy - rozebranie obróbek blacharskich - wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych - dorobienie kolanek do rur spustowych - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - czapki kominowe - montaż konstrukcji wsporczej pod kolektory - obróbki blacharskie - ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń - wywóz elementów z rozbiórek - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu - wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą - badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu - spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym w przedmiarze robót .poz.1 do 18 - wykop z izolacją ścian fundamentowych; - tynki cementowo-wapienne na ścianach i ościeżnicach kat. III; - instalację odgromową; - docieplenie stropodachu wełną granulowaną; - docieplenie ścian cokołu styropianem; - wymianę parapetów zewnętrznych; - tynk mineralny na ścianach i ościeżnicach; - tynk żywiczny na cokole; - malowanie tynków mineralnych farbą silikonową 3-krotne; - demontaż rury wentylacyjnej; - montaż nawiewników higrosterowanych; - wymianę pokrycia daszku najściowego do piwnicy; - opaskę wkoło budynku z kostki brukowej; - demontaż krat okiennych. - uporządkowanie terenu Część II - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. W.w prace obejmują m.in.: - wykucie bruzd pionowych i poziomych i ich zamurowanie; - montaż przewodów z rur stalowych b szwu; - montaż armatury odcinającej, regulacyjnej; - montaż urządzeń; - montaż izolacji; - montaż węzła instalacji solarnej na potrzeby c.w.u.; - próby szczelności,; - płukanie instalacji; - regulację instalacji; - montaż chłodnic awaryjnych; . Część III - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne. W.w prace obejmują m.in.: - instalacja rurociągu kanalizacyjnego; - instalacja wpustów podłogowych; - wpięcie instalacji do studzienki zbiorczej; - instalacja rurociągów stalowych; - montaż umywalek; - instalacja kratek wentylacyjnych; Część IV - nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. W.w prace obejmują m.in.: - odbicie tynków ze ścian i wykonanie nowych; - wykonanie ścianki działowej E160; - montaż drzwi E130; - wykonanie izolacji z papy; - wykonanie izolacji ze styropianu gr. 20 cm; - wykonanie izolacji z folii; - wykonanie posadzki betonowej zbrojonej gr. 20 cm; - wykonanie posadzki wierzchniej z płytek ceramicznych; - malowanie ścian i sufitów; - obniżanie sufitu płytami N/G; -wykonanie fundamentu pod bufory; - wykonanie kratek ściekowych; - wykonanie nadproży drzwiowych; - zamurowanie otworów drzwiowych. Część V - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. W.w prace obejmują m.in.: - demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych; - instalowanie wyłącznika nadprądowego2-biegunowego w rozdzielniach; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle; - instalowanie przewodów kabelkowych; - instalowanie puszek podtynkowych; - instalowanie gniazd wtyczkowych; - instalowanie aparatów elektrycznych; - instalowanie opraw oświetleniowych przykręcanych; - instalowanie przewodów uziemiających i wyrównawczych; - sprawdzanie i pomiar obwodów elektrycznych; - pomiary rezystancji instalacji elektrycznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamierza się udzielić zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę nadzoru nad pracami, których przedmiotem były: - roboty budowlane w zakresie konstrukcyjno - budowlanym o wartości co najmniej w zakresie części: a) Część I - 310 000,00zł b) Część IV - 29 000,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5. - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; o wartości co najmniej w zakresie części: c) Część II -300.000,00 zł d) Część III- 2.500,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5. - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; e) Część V - 5 500,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru posiada uprawnienia budowlane o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części I . IV ) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dotyczy części II , III); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy części V ) oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczy każdej części postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej kwocie co najmniej w zakresie części: a) Część I - 360 000,00zł b) Część II - 370.000,00 zł c) Część III - 2.900,00 zł d) Część IV - 30 000,00zł e) Część V - 6.000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia mogą być dokonane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku m.in.: - zmiany osoby wykonującej obowiązki inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, choroba, rezygnacja z pracy, zmiana pracy oraz inne ważne przyczyny uniemożliwiające wykonanie zamówienia; - toczącego się postępowania odwoławczego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września kancelaria pok 11a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.