Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Warszawa: Modernizacja podsystemu OTWORY Centralnej Bazy Danych Geologicznych (CBDG)
Numer ogłoszenia: 128525 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja podsystemu OTWORY Centralnej Bazy Danych Geologicznych (CBDG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oprogramowania modyfikującego dotychczasowy sposób wprowadzania i prezentacji danych o otworach wiertniczych z Centralnej Bazy Danych Geologicznych (CBDG) wraz z jego asystą techniczną i konserwacją. Efektem prac będzie działający Podsystem OTWORY CBDG w wersji 2.0.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5400 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Posiadający niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2.1.Doświadczenie i wiedza Wykonawcy - potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwóch zadań polegających na przetwarzaniu i udostępnianiu informacji aplikacjami internetowymi w oparciu o RDBMS Oracle w powiązaniu z systemem GIS, z podaniem wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokument potwierdzający, że wymienione powyżej usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.2.Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.2.1. 1 (jeden) kierownik projektu posiadający certyfikat Prince 2, 2.2.2. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych Oracle posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; 2.2.3. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; 2.2.4.co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania serwisów WWW do udostępniania danych przestrzennych 2.2.5.co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania serwisów WWW do tekstowej i graficznej wizualizacji danych z bazy posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do instrukcji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz (załącznik nr 4 do Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie. 5.Wykaz (załącznik nr 5 i 6 do Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 6.Dokumenty wymienione w punktach 2-3 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 7.Dokumenty wymienione w punkcie 1, 4 i 5 składają wykonawcy wspólnie. 8.Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego bud. A pok. 220.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego bud. A pok. 329.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.