Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Swarzędz: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora deszczowego Swarzędz -Południe do Stawów Antonińskich
Numer ogłoszenia: 128563 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora deszczowego Swarzędz -Południe do Stawów Antonińskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kolektora deszczowego Swarzędz - Południe do Stawów Antonińskich. Zamówienie obejmuje: 1. Przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, 2. Kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, 3. Nadzór nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, 4. Składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną (w wersji elektronicznej - przesyłane Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej raz w tygodniu, oraz w wersji tradycyjnej), 5. Współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, 6. Koordynację i nadzór nad rozruchem inwestycji, przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, weryfikację dokumentacji powykonawczej, 7. Koordynację i nadzór procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 8. Pisemne informowanie Zamawiającego, po zgłoszeniu przez wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonywania, konieczności wykonania robót dodatkowych - w terminie 2 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 9. Sporządzanie protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, 10. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, 11. Organizację rad budowy raz w tygodniu w godzinach urzędowania Zamawiającego, 12. W przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. 13. Kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne i harmonogram finansowy. Dokumentacja projektowa dotycząca zadania, które będzie podlegało nadzorowi znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 403a, w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz. Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6200.00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych 00/100 zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia: dysponują: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej bez ograniczeń, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót o specjalności drogowej bez ograniczeń, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków należy załączyć kopie stosownych uprawnień o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi budowlano- montażowymi) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto. Wykonanie usługi należy potwierdzić załączeniem referencji, która będzie zawierała w sobie wartość wykonanej usługi, czas i miejsce realizacji oraz stwierdzenie, iż usługa ta została wykonana należycie. c) dysponują co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: - samochód osobowy - 1 szt., - cyfrowy aparat fotograficzny - 2 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych dokumentów do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1. Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2. Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4. Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kopia innego dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Referacie Gospodarki Finansowej zgodnie z pkt. 10 rozdziału 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Wykazu wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 4. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz pok. 409.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz pok. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Dostawa rozwiązań sprzętowych do replikacji systemów i duplikacji danych oraz rozwiązań sprzętowych backup-u i archiwizacji
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw na potrzeby pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO NA PŁYWALNI W 2025 r.
- Budowa ul. Krótkiej w Kobylnicy, gm. Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku w Białymstoku przy ul. Białej 13/33.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. "Poprawa dostępności usług medycznych dla mieszkańców powiatu ostrzeszowskiego.
- Nadzór inwestorski dla zadań: "Termomodernizacja budynku SDPŚ" oraz "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu świdnickiego pełniących funkcje oświatowe" z podziałem na zadania
- SR.272.u.31.2024.MD "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy zatok postojowych na ul. Morskiej, Jantar"
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.