eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica DużaWykonanie ogrodzenia systemowego - piłkochwytów wysokości 5,0 m i dł. 30 mb przy boisku wielofunkcyjnym w Strzeszkowicach Dużych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Niedrzwica Duża: Wykonanie ogrodzenia systemowego - piłkochwytów wysokości 5,0 m i dł. 30 mb przy boisku wielofunkcyjnym w Strzeszkowicach Dużych
Numer ogłoszenia: 128563 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża , ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia systemowego - piłkochwytów wysokości 5,0 m i dł. 30 mb przy boisku wielofunkcyjnym w Strzeszkowicach Dużych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Wykonanie ogrodzenia systemowego- piłkochwytów o wysokości 5,0 m i dł 30 mb przy boisku wielofunkcyjnym w Strzeszkowicach Dużych. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie ogrodzenia systemowego- piłkochwytów o wysokości 5,0 m i dł 30 mb. - piłkochwyty wykonać należy z siatki polipropylenowej, bezwęzłowej, o średnicy oczka 10 cm lub mniejszej i średnicy sznurka 5 mm, zielonej -dostawa i montaż słupów stalowych fi 80 mm, malowanych proszkowo na kolor zielony w rozstawie: pola skrajne 2,5 m, środkowe 4,75 m - wbetonowanie w/w słupów na gł. 1,5 m - w skrajnych polach poziome poprzeczki stabilizujące- zgodnie z zał. rysunkiem. Adres obiektu - Strzeszkowice Duże nr ew. działki 326/1. Na przedmiotowej działce wykonywane jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej 288 m2(boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach 24 m x12 m). Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy w celu jak najdokładniejszego skalkulowania ceny oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wszystkie materiały i wyroby powinny posiadać atesty, świadectwa lub certyfikaty dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości 36 miesięcy udzielonego na wykonane roboty budowlane licząc od dnia dokonania bezusterkowego protokołu odbioru. Gwarancja powinna obejmować: - odchylenie od pionu słupów stalowych w sposób zagrażający użytkownikom boiska i drogi krajowej - osiadanie słupów stalowych - przerwanie ciągłości siatki na skutek osiadania słupów - oderwanie siatki od słupów stalowych - przerwanie ciągłości poprzeczek stabilizujących na skutek osiadania słupów. Z uwagi na fakt, że wykonanie robót będzie w okresie i na terenie szkolnym Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć teren robót zarówno w czasie prowadzenia robót jak i w okresie, gdy prace nie są prowadzone. Rozpoczęcie robót (przekazanie placu budowy) przewidziane jest protokolarnie w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega że nie wyraża zgody na zmianę wierzyciela (tzw. Cesja wierzytelności). Faktura za wykonany przedmiot umowy płatna będzie do 30 dnia od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca, zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Materiały oraz sprzęt do wykonywania prac zapewnia Wykonawca na swój własny koszt. Wytworzone podczas wykonywania prac, odpady, Wykonawca zobowiązany jest usunąć natychmiast po ich wytworzeniu. Wykonawca, na koszt własny, zagospodaruje wszelkie powstałe odpady zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 § 1 pkt 6 Ustawy Pzp. do 50% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w ROZDZIALE 3 SIWZ ,Opis przedmiotu zamówienia tj. związanych z wykonaniem piłkochwytów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,: Do potwierdzenia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wskazać, że wykonawca dysponuje co najmniej: - personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami tj. co najmniej jedna osoba o specjalności konstrukcyjno budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy - w formie aneksu podpisanego przez strony - w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w rozdziale 5 ust. 3 niniejszej SIWZ 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w wypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: a) gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy 3 Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy - w formie aneksu podpisanego przez strony - w zakresie terminu, o którym mowa w ust. 1 w uzasadnionych niżej wymienionych przypadkach takich jak: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) działanie siły wyższej, c) pojawienia się regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy powodujących konieczność zmiany umowy, d) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze stron f) udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji i uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy. g) niesprzyjające warunki atmosferyczne np. opady deszczu- powodzie i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powierza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wyżej wymienionych okoliczności anektowanie umowy w zakresie terminu jej wykonania może nastąpić max. o 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.niedrzwica.bip.mbnet.pl/ogloszenia/przetargi/aktualne-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica DUża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 08:30, miejsce: urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica DUża, kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.