Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Kraków: Zakup systemu mikrofonów bezprzewodowych
Numer ogłoszenia: 128579 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr "Groteska" , ul. Skarbowa 2, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6339604, 6334822, faks 12 6339965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.groteska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu mikrofonów bezprzewodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup systemu mikrofonów bezprzewodowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu scenicznego: - odbiornik poczwórny (4 szt.) - nadajnik ręczny z mikrofonem dynamicznym (10 szt.) - nadajnik przypinany (17 szt.) - główka mikrofonowa (pojemnościowa) (10 szt.) - akumulator (Li-Ion) (32 szt.) - ładowarki z zasilaczami (4 szt.) - ładowarki bez zasilaczy (12 szt.) - splitter antenowy (1 szt.) - rack 6U (2 szt.) - rack 6U na spliter antenowy (1 szt.) - statyw mikrofonowy 100-230 cm (15 szt.) - statyw mikrofonowy 65-155 cm (5 szt.) - kardioida kompatybilne z mikroportami (17 szt.) - case na statywy (1 szt.) - przejściówki mikrofonowe (14 szt.) - mikrofon krawatowy (12 szt.) - okablowanie do nadajników przypinanych (10 szt.) - anteny dookólne (2 szt.) - okablowanie do anten, odbiornika, splitera (2 szt.) - akcesoria sieciowe (1 szt.) - kable zasilające do komputera (9 szt.) - kable mikrofonowe 6m (17 szt.) - kable mikrofonowe 10 m (14 szt.) - laptop sterujący (1 szt.) - oprogramowanie SMAART live (1 szt.) - karta dźwiękowa (1 szt.) - oprogramowanie Resolume ARENA (1 szt.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.27.00.00 - Cyfrowa aparatura nadawcza 32.34.24.30 - Systemy kompresji dynamiki mowy 31.43.40.00 - Akumulatory litowe 31.15.81.00 - Ładowarki do baterii 31.15.80.00 - Ładowarki 34.99.92.00 - Rozdzielacze sygnału antenowego 44.61.90.00 - Inne pojemniki 32.35.20.00 - Anteny i reflektory 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.41.30.00 - Sieć zintegrowana 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.71.00 - Części komputerów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu oświetleniowego o wartości co najmniej 300 tysięcy złotych każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Poprzez główne dostawy należy rozumieć co najmniej dwie dostawy spełniające wymogi opisane w punkcie III.3.2.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kopie kart katalogowych oferowanych urządzeń (nie dotyczy akcesoriów dodatkowych wymienionych w poszczególnych pozycjach specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do wzoru umowy oraz następujących pozycji: Rack 6U, Rack 6U na spliter antenowy, Case na statywy, Okablowanie do anten, odbiornika, splitera, Kable zasilające do komputera).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas naprawy gwarancyjnej - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; b) zmiany stawki podatku VAT (w takim wypadku ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto); c) ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, a tym samym proporcjonalnie wynagrodzenia z uwagi na warunki finansowe Zamawiającego, celowość lub inne nieprzewidziane okoliczności, d) wycofania z rynku urządzeń zaproponowanych w ofercie pod warunkiem zastąpienia ich urządzeniami o parametrach nie gorszych od wymaganych, a w przypadku braku takich urządzeń - spełniających w jak największym stopniu wymogi Zamawiającego, e) zaistnienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.groteska.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Groteska, ul. Skarbowa 2, 31-121 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Teatr Groteska, ul. Skarbowa 2, 31-121 Kraków (sekretariat, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- Usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa galaretek owocowych
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Obwodnica Proszowic - etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.