To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Koszalin: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:
1. papieru do drukarek i kopiarek.
2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu.
3. materiałów biurowych.
4. druków gotowych
Numer ogłoszenia: 128588 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83634 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: 1. papieru do drukarek i kopiarek. 2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu. 3. materiałów biurowych. 4. druków gotowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: 1. papieru do drukarek i kopiarek. 2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu. 3. materiałów biurowych. 4. druków gotowych. Wielkośc zamowienia została określona w siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.30 - Toner dla ośrodków przetwarzania danych oraz badań i dokumentowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru do drukarek i kopiarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TORIS-PAPIER Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Arkadiusz Tokarewicz, Koszalin, ul. Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37784,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43428,02
Oferta z najniższą ceną: 43428,02 / Oferta z najwyższą ceną: 48741,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa fabrycznie nowych kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- CITY BIURO s.c. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska, Witnica, ul. Jana Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39395,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24341,70
Oferta z najniższą ceną: 18615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147192,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- Papcom s.c. Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, Szczecin, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50707,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36605,61
Oferta z najniższą ceną: 36605,61 / Oferta z najwyższą ceną: 50973,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa druków gotowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B sp.j. Krzysztof Boiński, Adam Krokowski, Bielsko-Biała, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5661,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4989,40
Oferta z najniższą ceną: 4989,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11553,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Usługa Fizyka Medycznego i Inspektora Ochrony Radiologicznej
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.