Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Lublin: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w rejonie Kraśnik
Część 1a÷1c Remont pługów
Część 2a÷2e Remont solarek
Część 3 Przegląd i naprawa dwóch wytwornic solanki prod.
PPT Kielce
Numer ogłoszenia: 128589 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w rejonie Kraśnik Część 1a÷1c Remont pługów Część 2a÷2e Remont solarek Część 3 Przegląd i naprawa dwóch wytwornic solanki prod. PPT Kielce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w rejonie Kraśnik Część 1a÷1c Remont pługów Część 2a÷2e Remont solarek Część 3 Przegląd i naprawa dwóch wytwornic solanki prod. PPT Kielce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy P.Z.P. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI OGÓLNE: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.Z.P. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty : 1. Informację o usługach rodzajowo podobnych z przedmiotem niniejszego zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych usług. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie ( np.referencje)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego płacąc gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 15 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należny składać w siedzibie Zamawiającego GDDKiA O/Lu Rejon w Kraśniku ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adres Zamawiającego na który należy kierować wszelką korespondencje, a także wnioski o zakup SIWZ GDDKiA O/Lu Rejon w Kraśniku ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik fax (081)825-20-07.Pytania prosimy kierować w sprawach technicznych do pana Łukasza Skowrońskiego (081)826-40-90, w sprawach procedury przetargowej do Pana Jarosława Zapalskiego (081)826-40-92..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Remont pługów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Remont pługów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Remont solarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Remont solarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Przegląd i naprawa dwóch wytwornic solanki prod. PPT Kielce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w Rejonie Kraśnik Przegląd i naprawa dwóch wytwornic solanki prod. PPT Kielce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja, usługa informatyczna systemów: preselekcyjnego ważenia pojazdów, analizy ruchu i kontroli przejazdu na czerwonym świetle, stacji pogodowej, tablic zmiennej treści
- Wdrożenie aktualizacji stałej organizacji ruchu na osiedlu Ołtarzew
- Remont cząstkowy jezdni bitumicznych w 2025 roku na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy.
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok 3 części w latach 2025-2028
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.