Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Warszawa: DOSTAWA MEBLI
Numer ogłoszenia: 128595 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: KANCELARIA SEJMU.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI: 10 SZT. WERSALKI, 15 SZT FOTELI WYPOCZYNKOWYCH, 10 SZT. BIUREK, 10 SZT REGAŁÓW OTWARTYCH, 15 SZT. FOTELI OBROTOWYCH
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: BRAK.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca powinien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a0 oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.b). d) kolorowe prospekty oferowanych mebli wraz z wymiarami i opisami; e) wzornik oferowanych wybarwień drewna i kolorów materiałów obiciowych, f) oświadczenie, że wszystkie rodzaje tworzyw sztucznych (lakiery, impregnaty, materiały obiciowe) użyte do produkcji oferowanych mebli posiadają atesty higieniczne i trudnopalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu, ul. Piękna 3A, Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 4.1 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście C II..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 10 szt wersalki, 15 szt. fotela wypoczynkowego, 10 szt. biurek, 10 szt. regałów otwartych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 17.21.61.00-0, 36.13.12.00-0, 36.13.33.11-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 15 szt. foteli obrotowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Dostawa mebli do obiektów Leśnego Pensjonatu Kawka
- Rozbudowa przedszkola w Dębowcu
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia na zajęcia dodatkowe do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt.:"Akademia dobrej przyszłości - przedszkolak najlepszą inwestycją"
- DOSTAWA MEBLI
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.