Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Nowy Wiśnicz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 128596 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg - 2 zadania: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski nad zadaniami realizowanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg. Zadanie nr 1 pn: Rozbiórka istniejącego mostu o JNI 3000400 i budowę nowego drogowego obiektu inżynierskiego wraz z przebudową dojazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1443 K Poręba Spytkowska-Bochnia w miejscowości Brzeźnica, Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty drogowe: - przebudowa odcinka drogi ( dojazdów do mostu ) na długości 124.49 m, tj. od km 7+734.07 do km 7+858.56 ( wykonanie nowej jezdni bitumicznej o nośności jak dla ruchu KR-2, dostosowanie geometrii poziomej i pionowej do wymagań dla dróg klasy Z ); - budowa chodnika dla pieszych ( strona prawa od początku zakresu do mostu ); - utwardzenie poboczy ( strona lewa ); - montaż elementów bezpieczeństwa ruchu ( poręcze, bariery sprężyste ); b) roboty mostowe: - rozbiórka ustroju nośnego istniejącego obiektu mostowego wraz z prowizoryczną kładką dla pieszych; - rozbiórka podpór istniejącego mostu; - wykonanie nowego obiekty mostowego o nośności odpowiadającej klasie B wg PN-85/S-10030; - montaż elementów bezpieczeństwa ( bariery sprężyste, bariero-poręcze sztywne, poręcze ); c) roboty melioracyjne: - ubezpieczenie skarp potoków koszami siatkowo-kamiennymi zgodnie z warunkami Administratora cieków; - ubezpieczenie skarp potoków ponad koszami siatkowo-kamiennymi płytami betonowymi ażurowymi. Zadanie nr 2 pn: Remont drogi powiatowej 2095 K Trzciana - Łąkta Górna w m. Trzciana w km od 1 + 150 do 1 +450 dł. 0,3 km wraz z przebudowa mostu o JNI 30004971 w Trzcianie. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty drogowe: - remont odcinka drogi (dojazdów do mostu), poprzez wykonanie nowej jezdni bitumicznej o nośności jak dla ruchu KR-3, dostosowanie geometrii poziomej i pionowej do wymagań dla dróg klasy Z ); - utwardzenie poboczy - montaż elementów bezpieczeństwa ruchu ( bariery sprężyste ); b) roboty mostowe: - wykonanie nowego obiektu mostowego o nośności odpowiadającej klasie A wg PN-85/S-10030; - montaż elementów bezpieczeństwa ( bariery sprężyste ); c) roboty melioracyjne: - ubezpieczenie skarp potoków koszami siatkowo-kamiennymi ; - ubezpieczenie skarp i dna potoku oraz rowów brukiem na podsypce cementowo-piaskowej. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; potwierdzanie ilości wykonanych robót; potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w przedmiotowym przetargu nie wymagane jest wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych (jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy każda o cenie nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto, oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 5.2.2 dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia tj. - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy mostów. - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg. - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności melioracje wodne. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 7. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunków, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ustawy Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu: potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikem nr 2 do specyfikacji potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu - zgodnie ze wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - w których należy wymienić co najmniej dwie usługi z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem było prowadzenie czynności nadzorowania robót budowlanych (jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy każda o cenie nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i zamawiającego, dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 pn. Potencjał kadrowy wykonawca wskaże osoby przewidziane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.): - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy mostów, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - inspektora nadzoru inwestorskiego, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności melioracje wodne, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7.2.3 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.604 z póź.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w pkt. 7.1 składa każdy z wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 mogą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 33 ustawy Oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 7 do oferty należy dołączyć: Formularz Ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji Pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub innych dokumentów składających się na ofertę, o ile prawo do ich podpisywania nie wynika z innych dokumentów wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni
ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka istniejącego mostu o JNI 3000400 i budowę nowego drogowego obiektu inżynierskiego wraz z przebudową dojazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1443 K Poręba Spytkowska-Bochnia w miejscowości Brzeźnica..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty drogowe: - przebudowa odcinka drogi ( dojazdów do mostu ) na długości 124.49 m, tj. od km 7+734.07 do km 7+858.56 ( wykonanie nowej jezdni bitumicznej o nośności jak dla ruchu KR-2, dostosowanie geometrii poziomej i pionowej do wymagań dla dróg klasy Z ); - budowa chodnika dla pieszych ( strona prawa od początku zakresu do mostu ); - utwardzenie poboczy ( strona lewa ); - montaż elementów bezpieczeństwa ruchu ( poręcze, bariery sprężyste ); b) roboty mostowe: - rozbiórka ustroju nośnego istniejącego obiektu mostowego wraz z prowizoryczną kładką dla pieszych; - rozbiórka podpór istniejącego mostu; - wykonanie nowego obiekty mostowego o nośności odpowiadającej klasie B wg PN-85/S-10030; - montaż elementów bezpieczeństwa ( bariery sprężyste, bariero-poręcze sztywne, poręcze ); c) roboty melioracyjne: - ubezpieczenie skarp potoków koszami siatkowo-kamiennymi zgodnie z warunkami Administratora cieków; - ubezpieczenie skarp potoków ponad koszami siatkowo-kamiennymi płytami betonowymi ażurowymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.22.00.00-5, 45.22.10.00-2, 45.23.31.20-6, 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej 2095 K Trzciana - Łąkta Górna w m. Trzciana w km od 1 + 150 do 1 +450 dł. 0,3 km wraz z przebudowa mostu o JNI 30004971 w Trzcianie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty drogowe: - remont odcinka drogi (dojazdów do mostu), poprzez wykonanie nowej jezdni bitumicznej o nośności jak dla ruchu KR-3, dostosowanie geometrii poziomej i pionowej do wymagań dla dróg klasy Z ); - utwardzenie poboczy - montaż elementów bezpieczeństwa ruchu ( bariery sprężyste ); b) roboty mostowe: - wykonanie nowego obiektu mostowego o nośności odpowiadającej klasie A wg PN-85/S-10030; - montaż elementów bezpieczeństwa ( bariery sprężyste ); c) roboty melioracyjne: - ubezpieczenie skarp potoków koszami siatkowo-kamiennymi ; - ubezpieczenie skarp i dna potoku oraz rowów brukiem na podsypce cementowo-piaskowej. 3.1.2 Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.22.11.11-3, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Wybór inspektora nadzoru w ramach zadania "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.